بارسلونا در انتظار پیشنهاد طلایی برای فروش دمبله

 روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو می‌گوید باشگاه بارسلونا قصدی برای فروش عثمان دمبله ندارد و این وینگر خود را  در فصل تابستان در صورتی واگذار خواهد کرد که برایش پیشنهادهایی طلایی دریافت کند.

اخبار ورزشی- دمبله از زمانی که در سال 2017 با قراردادی 110 میلیون یورویی از دورتموند به بارسا پیوست در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به دلیل مصدومیت‌های پیاپی در این دوره 63 بازی را از دست داده است. بسیاری از منتقدین بارسا معتقدند باشگاه کاتالان باید در تابستانی  آتی او را به فروش برساند ولی به گزارش موندو، بارسلونا با این تحلیل موافق نیست.

با وجود اینکه دمبله در ماه فوریه بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده ولی موندو می‌گوید با وجود همه مشکلات دمبله، مدیریت بارسا تمایلی به واگذاری او ندارد و تنها در صورتی حاضر به این کار خواهد شد که در قبال او با پیشنهادهایی مواجه شود که موندو آنها را به عنوان پیشنهادهای طلایی توصیف کرده است.

دمبله تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد دارد و تا این لحظه 74 بازی برای این تیم انجام داده، 19 گل به ثمر رسانده و 17 پاس گل داده است. دمبله در این مدت با پیراهن بارسلونا چهار جام قهرمانی هم بدست آورده.