پرسپولیس فقط 40 درصد پولم را داد

شجاع خلیل‌زاده در خصوص مشکلات مالی‌ با پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع خیلی مهم است که باشگاه‌ها به قراردادی که می‌بندند تا لحظه آخر پایبند باشند و پول بازیکن را پرداخت کنند. به جز دو سه باشگاه، دیگر تیم‌ها این موضوع را رعایت نمی‌کنند. در ایران پول نمی‌دهند و بازیکن را مقابل هوادار قرار می‌دهند اما بازیکن خارجی راحت پولش و سودش را می‌گیرد.

اخبار ورزشی- وی در مورد بدهی گذشته‌اش عنوان کرد: 40 درصد پول گرفته‌ایم؛ در صورتی که سه سال قهرمان شده‌ایم. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و نباید بازیکنان دغدغه مالی داشته باشند. بیشتر بازیکنانی که تیم را رها می‌کنند و می‌روند، به خاطر مشکلات مالی است.

بازیکن پرسپولیس در گفت‌وگو با رادیو تهران افزود: بازیکنان خوب خارجی به ایران نمی‌آیند چون در کشورهای عربی پول خوبی می‌گیرند. بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند، به خاطر زد و بندی است که وجود دارد. باید سازمان‌های بازرسی به این مسئله ورود کنند. استقلال و پرسپولیس نباید مشکلات این چنینی داشته باشند.  

خلیل‌زاده در خصوص ترک پرسپولیس در فصل آینده اظهار داشت: نگفته‌ام 10 میلیارد به من پول بدهید. قرارداد من زیر 2 میلیارد است ولی پولم را بدهید و بیشتر هم نمی‌خواهم. من هم زندگی دارم و شاید دو سال دیگر مصدوم شوم و نتوانم فوتبال را ادامه دهم. هواداران می‌گویند بمان. با این وضعیت نمی‌شود ماند. پیشنهاداتی دارم و بهترین را پارسال داشتم. تمام بازیکنان پرسپولیس چون قهرمان می‌شوند، بهترین پیشنهادات را دارند.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص مذاکره با مدیرعامل باشگاه گفت: هنوز با رسول پناه صحبت نکرده‌ایم. به خاطر مشکلات مالی و شکایت بازیکنان خارجی، فرصت مذاکره پیش نیامده است. امیدوارم در دو هفته آینده مشکلات حل شود. 

خلیل‌زاده در رابطه با صحبتی که در مورد رفتن داشته است، تصریح کرد: من را تا زمانی که بخواهند، می‌مانم. زمانی که نخواهند، یعنی پولم را ندهند، بازیکن مجبور می‌شود برود. بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی‌تواند بماند. با من تسویه حساب کنند، می‌مانم.

وی در خصوص صحبت‌های علی کریمی با آرات (فوتبالیست نونهال) گفت: فوتبالیستی با این سن و سال نباید در صفحات مجازی باشد. ما دوست داریم در رئال و بارسلونا بازی کند. نظر علی کریمی هم همین است. او گفته تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. نباید هر روز از او فیلم و عکس در اینستاگرام منتشر شود. امیدوارم پدرش این حرف‌ها را بشنود و وارد این بازی‌ها نشود.