پزشک هستم و در مطب ام بهتر خدمت میکنم تا پرسپولیس!

محمدرضا زادمهر در ارتباط با وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: الان از باشگاه دور هستم، اما آنچه که مهم است این است که با خرد جمعی و تجربه دیگران، به پرسپولیس آرامش بدهیم. پیشنهاد من این است که جلسات هیئت مدیره پرسپولیس را آنلاین برگزار کنند تا بازیکنان و هواداران واقعیت‌ها را بدانند. با این کار بازیکنان و هواداران هم در جریان مشکلات باشگاه قرار می‌گیرند و مدیریت را در حل این معضلات همراهی خواهند کرد.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص مشلات متعدد مالی باشگاه پرسپولیس ، تصریح کرد:، چون ما درون باشگاه نیستیم و نمی‌دانیم مدیران پرسپولیس چه تدابیری می‌اندیشند، بنابراین بهتر است در مورد مسائل مالی اظهار نظر نکنیم.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون مطرح شدن نام خود برای حضور در هیئت مدیره باشگاه، خاطرنشان کرد: در مقطعی از زمان هر آنچه که از دستم برمی‌آمد در هیئت مدیره باشگاه انجام دادم و به نظرم موفق هم بودیم و کارنامه پرسپولیس در آن زمان هم همین را می‌گوید. من پزشک هستم و در مقطع زمانی فعلی در مطب خود بهتر می‌توانم به جامعه خدمت کنم و به حضور در هیئت مدیره پرسپولیس یا هر پست دیگری فکر نمی‌کنم. به نظرم همه باید رسول‌پناه را حمایت کنیم تا در آرامش مشکلات پرسپولیس را حل کند.