آیا پرونده پادوانی برای استقلال دردسر ساز است؟

 این روزها بحث  مطالبات پادوانی و عدم پرداخت آن توسط باشگاه استقلال و تبعاتی که شکایت احتمالی این بازیکن دارد به بحث داغ بین هواداران این باشگاه تبدیل شده است.  

اخبار ورزشی- در این بین بعضی از رسانه ها مدعی شده اند با توجه به اینکه این بازیکن با پیراهن استقلال با معلولیت جسمی روبرو شده است ممکن است فیفا این باشگاه را با جریمه چند میلیون دلاری روبرو کند.

ارسلان اسکندری در این باره گفت: اول بگویم که فیفا به خاطر مصدومیت این اجازه را به یک باشگاه نمی دهد که قرارداد بازیکنش را به صورت یک طرفه فسخ کند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد بازیکن می تواند با شکایت به فیفا کل قرارداد باقی مانده اش را دریافت کند.

او در مورد اینکه شنیده می شود قرارداد پادوانی با توافق دو طرف فسخ شده است هم گفت: این را من نمی دانم و باید ببینیم در برگه فسخ قرارداد آیا چنین چیزی ذکر شده است یا نه. چون پرونده را ندیده ام نمی توانم نظر بدهم.

اسکندری در پایان در مورد اینکه شنیده می شود باشگاه استقلال به خاطر شرایط پادوانی ممکن استا از سوی فیفا با جریمه چند میلیون دلاری روبرو شود هم گفت: من این را بگویم فیفا در مورد بازیکنانی که به دلیل مصدومیت شدید دیگر نمی توانند فوتبال بازی کنند طرف باشگاه ها را بیشتر دارد چرا که آنها با بازیکنی قرارداد بسته اند که بتوانند از او استفاده کنند و این شرایط با مصدومیت او از بین می رود. در این موارد فیفا برای تعیین جریمه و غرامت با باشگاه ها راه می آید و به عنوان مثال از ارزش کل، 70 درصد برای باشگاه غرامت تعیین می کند.