بخشودگی محرومیت مسعود شجاعی

مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور به خاطر درگیری لفظی با داور دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان که منجر به اخراجش شد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت ۳ جلسه‌ای مواجه شد. البته محرومیت مسعود به خاطر دریافت کارت قرمز، غیبت در ۴ بازی تراکتور است.

اخبار ورزشی- یکی از احکام بسیار سرسختانه کمیته انضباطی که در مسیر برخورد بازیکنان معترض به داور صادر شد و گریبان کاپیتان تراکتور را گرفت. با این حال، در شرایطی که زمزمه‌های بازگشت به لیگ به گوش می‌رسد و همه مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ معتقدند باید این رقابت‌ها ادامه یابد، مسئولان باشگاه تراکتور خواهان تشکیل جلسه کمیته استیناف درباره پرونده محرومیت مسعود شجاعی هستند. البته شجاعی قبل از تعطیلی مسابقات فوتبال ۲ جلسه‌ای محرومیتش را سپری کرد و حالا ۲ جلسه دیگر باقی‌مانده است. از این رو تراکتوری‌ها با اعتراض به استیناف، خواهان تعلیق دو جلسه باقی‌مانده از محرومیت کاپیتان خود شدند تا در صورت بازگشت به لیگ، مسعود را در ترکیب داشته باشند. حتی مسئولان تراکتور مستندات خود در این پرونده را به دست اعضای کمیته استیناف رساندند و امیدوار هستند تا دو جلسه محرومیت مسعود شجاعی بخشیده شود تا او از زمان شروع لیگ برتر برای تیمش به میدان برود.

با این حال یکی از نزدیکان به فدراسیون فوتبال ، به ما گفت: «محرومیت مسعود می‌تواند خارج از استیناف و با قانون کمیته انضباطی بخشیده شود. طبق قانون، هر بازیکنی که محروم شده، اگر نیمی از دوران محرومیت خود را سپری کند، می‌تواند از کمیته انضباطی درخواست بخشش محرومیت را بدهد و این کمیته نیز طبق روال عادی، محرومیت قطعی را به تعلیقی برمی‌گرداند. حالا مدیران باشگاه تراکتور به دنبال شکایت به استنیاف رفتند، اما در همین کمیته انضباطی هم می‌توانستند به سود مسعود رأی بگیرند.»