هواداران پرسپولیس اصلا نگران نباشند

مهدی رسول پناه در خصوص حواشی ایجاد شده در این باشگاه اظهار داشت: هواداران پرسپولیس اصلا نگران نباشند. برخی قصد دارند گرایش منفی را به آنها تزریق کنند اما دغدغه اعضای هیات مدیره در این شرایط حساس این است که پرسپولیس آسیب نبیند. در این روزها از سوی معاونت‌های وزارت محترم ورزش، اعضای هیات مدیره، معاون حقوقی باشگاه و ... پیگیری‌های بسیاری انجام می‌شود تا بهترین اتفاق برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رخ دهد.

اخبار ورزشی- مهدی رسول‌پناه در خصوص روند مذاکرات صورت گرفته برای وضعیت کارگزار باشگاه گفت: ما در این روزها در حال مذاکره برای بررسی بهترین شرایط برای باشگاه پرسپولیس هستیم. در این وضعیت از هر کارگزاری که بتواند در بهره گیری از منابع مالی به پرسپولیس کمک بیشتری کند استفاده خواهیم کرد. یکی از دلایلی که روند مذاکرات طولانی شده به همین خاطر است.

سرپرست مدیرعاملی و رئیس هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: هواداران پرسپولیس اصلا نگران نباشند. برخی قصد دارند گرایش منفی را به آنها تزریق کنند اما دغدغه اعضای هیات مدیره در این شرایط حساس این است که پرسپولیس آسیب نبیند. تمرکز ما تامین منابع مالی با کمک گرفتن از اسپانسر باشگاه است تا از این شرایط حساس عبور کنیم. در این روزها از سوی معاونت‌های وزارت محترم ورزش، اعضای هیات مدیره، معاون حقوقی باشگاه و ... پیگیری زیادی انجام می‌دهند تا بهترین اتفاق برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رخ دهد.

رسول‌پناه افزود: پیشنهادات مختلفی برای همکاری با باشگاه پرسپولیس به دست ما رسیده اما منافع باشگاه را حتما لحاظ خواهیم کرد تا بهترین انتخاب صورت بگیرد. در این زمینه باید بگویم چون برخی از آقایان فقط با یک کارگزار در ارتباط هستند به همین خاطر اطلاع دقیقی از مذاکرات صورت گرفته با سایر شرکت‌ها ندارند. این را هم اضافه می‌کنم که شانس همه کارگزارها برای همکاری با باشگاه پرسپولیس یکسان است اما قول می‌دهم که تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نخواهیم گرفت. به هواداران محترم پرسپولیس این تضمین را می‌دهم که هیچ اختلافی در هیات مدیره باشگاه وجود ندارد و همه تلاش ما بر این است تا بهترین کارگزار را برای همکاری با پرسپولیس انتخاب کنیم. ما با کارگزاری همکاری خواهیم کرد که درآمدی تضمین شده و پایدار برای پرسپولیس داشته باشد. مطمئنا در اسرع وقت و از میان گزینه‌های مختلف بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: حالا در این میان برخی قصد دارند با حاشیه پراکنی و تفرقه اندازی مانع از رسیدن به اهداف بزرگ برای پرسپولیس شوند اما ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا مصلحت پرسپولیس فدای مصلحت شخصی نشود. همان طور که گفتم تخلف‌هایی در این زمینه وجود داشته که آن‌ها را گزارش کرده و پیگیری خواهیم کرد.

رسول‌پناه درباره اظهارت امان‌الله افزود: با توجه به عدم رعایت شئونات شغلی و حرفه‌ای، او مسئولیتی در باشگاه پرسپولیس ندارد و بابت نشر اکاذیب، پیگیری قانونی برای باشگاه پرسپولیس محفوظ است.