بعد از پرسپولیس بیشترین امتیاز را گرفتیم

خداکرم ایزدپناه مدیر تیم فوتبال شاهین بوشهر در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش درباره نظر این باشگاه در رابطه با وضعیت لیگ برتر گفت: ما طی مکاتبه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم اعلام کردیم که اصلاً بحث جدول نیست، بلکه بحث سلامتی است.

اخبار ورزشی- ورزش برای سلامتی است. یک مسابقه فوتبال حداقل 200 نفر را درگیر می‌کند. اگر خدایی نکرده یک نفر از آن‌ها دچار ویروس کرونا شود، این ویروس به خانواده‌ها کشیده می‌شود و تبعات زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه تابع تصمیمات سازمان لیگ هستند، عنوان کرد: الآن نزدیک 70 روز است که مسابقات لیگ تعطیل است. بازیکنان با سه هفته تمرین کردن چطور می‌توانند مسابقات را در حالت فشرده برگزار کنند؟ در اینجا باید سلامتی ورزشکاران را هم در نظر بگیریم. 

مدیر تیم فوتبال شاهین بوشهر بیان کرد: ما ترسی هم از ادامه برگزاری مسابقات لیگ نداریم. جالب اینجاست که ما در نیم فصل دوم پس از تیم پرسپولیس دومین تیمی بودیم که بیشترین امتیاز را کسب کردیم. با این حال سلامتی بازیکنان برای ما اهمیت بیشتری دارد. یک نکته دیگر هم بگویم اینکه یک سال تیم برق شیراز قهرمان نیم فصل شد ولی در آخر فصل از لیگ سقوط کرد.  

ایزدپناه در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازی فوتبال در فصل گرما در بوشهر وجود دارد، اظهار داشت: علاوه‌بر گرما، دو روز است که بیماری کرونا در بوشهر روند صعودی داشته است. با این وضعیت اگر بخواهد بازی‌ها در فصل گرما برگزار شود واقعاً اذیت می‌شویم.

او در واکنش به شایعه از سرگیری تمرینات لیگ برتر عنوان کرد: یکی از بازیکنان ما گرجستانی است و به ما می‌گوید اصلاً از شهر خود نمی‌تواند خارج شود، چه برسد به اینکه بخواهد به ایران برگردد. مربی ما نیز کروات است. ما این مشکل را هم در مورد بازیکنان و مربیان خارجی داریم.