افشین پیروانی: کسی تهمت بیجا نزند

 افشین پیروانی در حاشیه انجام تست کرونا از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه امروز استارت حرکتمان را زدیم و امیدوارم روزهای خوبی برای ما رقم بخورد. تست گیری از کل نفرات انجام شده و ان شاءالله همه درسلامت کامل باشند.

اخبار ورزشی- وی تاکید کرد: اگر این شرایط هم نبود باز هم سلامتی همه برای ما مهم است و آرزو می کنیم هیچ کس دچار این ویروس منحوس نشود، فردا هم جواب آزمایشات داده می شود و قرار است از شنبه بعدازظهر تمرینات مان را شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که هجمه ای علیه پرسپولیس راه افتاده که می خواهند لیگ را به سود قرمزپوشان به پایان برسانند، گفت: دیگر به عقب برنمی گردیم وضعیت پرسپولیس مشخص است. این تیم چندین سال است قهرمان لیگ شده و حالا هم اختلاف امتیاز بالایی دارد پس خواهش می کنم کسی تهمت بیجا نزند و اخلاق مداری را رعایت کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص صحبت هایش مبنی بر اینکه بعضی ها خود را به سرماخوردگی می زنند که بگویند کرونا دارند یادآور شد: هر کاری باید از روی رضا و رغبت انجام شود. باید یاد بگیریم چگونه حرکت کنیم. منظور من این بود که نباید رفتارهای غیرحرفه ای انجام دهیم، اگر امسال لیگ برگزار نشود سال آینده هم برگزار نخواهد شد بنابراین نیاز به یک همدلی و وحدت است تا همه از فوتبال لذت ببریم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که شاید مجبور شوید به جای تهران در شهرهایی که وضعیت سفید دارند بازی انجام دهید، گفت: در مورد وضعیت شهرهای سفید و برگزاری بازی در آن تابع قانون هستیم و هر آنچه بگویند انجام می دهیم اما فقط برای فوتبال وضعیت قرمز است، اصناف و مشاغل همه باز هستند، ترافیک سنگینی در تهران وجود دارد و ما بدون تماشاگر بیشتر از هر تیمی ضرر می کنیم پس اجازه دهیم شاهد یک فوتبال خوب باشیم گرچه همیشه پرسپولیس تابع قانون بوده است.