افت سنگین ملی‌پوشان در سال گذشته!

 علی‌اصغر رواسی در خصوص حضور مجددش به عنوان سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ، اظهار داشت: مدتها سرمربی تیم بودم. وقتی تیم‌مان در مکزیک اول شد، بنابر به دلایلی ارتباطم قطع شد. در جلسه ای که دیروز با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و انجمن پاراوزنه برداری داشتم، از من خواستند سرمربی‌گری تیم ملی را برعهده بگیرم.

اخبار ورزشی- وی در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی تصریح کرد: سعی بر این است تمامی وزنه‌برداران را به اردو دعوت کنیم. به طور حتم باید به منظور برگزاری اردو با مسئولان کمیته ملی پارالمپیک رایزنی کنیم تا با تمامی نفرات برگزار شود. در برنامه کوتاه مدت باید با ترکیب بازیهای پارالمپیک و پاراآسیایی در رقابت ها شرکت داشته باشیم. برای برنامه بلندمدت بایستی به فکر پرورش تیم جوانان باشیم تا رشد کنند و جایگزین اردونشینان کنونی شوند.

رواسی در خصوص افت سنگین ملی‌پوشان در سال گذشته، گفت: بچه‌ها نسبت به مسابقات جهانی نورسلطان که ایران قهرمان شد، افت شدیدی کرده اند؛ حتی اگر رکوردهای این مسابقات را با  پاراآسیایی جاکارتا مقایسه کنیم، سطح رکوردها به اندازه 30 کیلوگرم کاهش پیدا کرده است.

سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین عنوان کرد: سیدمحمدرضا میرشفیعی در سمت دبیر کمک بسیار بزرگی خواهد بود.

وی در خصوص ریاست رضازاده در انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین، خاطرنشان کرد: مطئمنم  رضازاده در زمینه پاراوزنه برداری فعالیت موثری خواهد داشت. وی بسیار علاقمند و دوستار کمک است و می تواند در راه پیشرفت این رشته تاثیرگذار باشد.