کلاس‌های توجیهی داوران لیگ نوزدهم و یک ابهام

در حالی که لیگ نوزدهم از چند روز دیگر دوباره پیگیری می‌شود، کمیته داوران و دپارتمان داوری از ۴۲ داور برای کلاس‌های توجیهی ادامه لیگ دعوت کرد که در این بین نام یک داور که دارای سمت اجرایی در مجموعه فوتبال است نیز دیده می‌شود.

اخبار ورزشی- عباس راکی، داور لیگ یکی که سال گذشته هم به عنوان داور چهارم در فینال جام حذفی حاضر شد و به دلیل برخی رفتارها در تست‌های آمادگی جسمانی همان سال، پایش به کمیته اخلاق فراسیون نیز باز شده بود در کلاس‌های توجیهی ادامه لیگ حضور داشته است، حضوری که به دلیل داشتن سمت اجرایی در کمیته داوران استان خوزستان و ریاست بر هیات فوتبال شهرستان ایذه در تضاد با مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

طبق مصوبه هیات رییسه، هیچ داور فعالی نمی‌تواند در فدراسیون و زیرمجموعه آن سمت اجرایی داشته باشد.

علیرضا سهرابی ، سرپرست دپارتمان داوری  در خصوص این موضوع گفت: چنین چیزی را تایید نمی‌کنم و اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد، هنوز ابلاغیه آن به دست ما نرسیده و در نتیجه ما نمی‌توانیم او را به عنوان رییس کمیته داوران استان خوزستان منصوب کنیم. راکی داور بی‌تجربه‌ای نیست و در سال ۹۵ هم به لیگ برتر دعوت شده بود. نباید به این حواشی که رسانه‌ها می‌خواهند برای داوری به وجود بیاورند دامن زد. راکی هیچ مشکلی برای قضاوت در لیگ نوزدهم ندارد.