اگر داور مماشات می کرد برنده می‌شدیم

احمد سعادتمند که در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کرده بود خطاب به بازیکنان این تیم گفت: امروز به اینجا آمدم تا بگویم ما همه کنار شما هستیم و همه در یک کشتی سوار شدیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: اگر مشکلی برای تیم پیش بیاید ما همه باید با هم آن را حل کنیم و اگر به اهواز سفر کردم برای این بود که کنار شما باشم. حس کردم شما در آن گرما به حضور ما نیاز دارید، هر چند من در وی آی پی زیر کولر نشسته بودم ولی شما در زمین تلاش می‌کردید.

سعادتمند تصریح کرد: همه می‌دانیم چه اتفاقی رخ داد، اگر مقداری داور مماشات می‌کرد قطعا ما با 3 امتیاز از زمین خارج می‌شدیم. نمی‌خواهم زیاد به بازی قبل اشاره کنم ولی شما همه بازیکن حرفه‌ای و لایق حضور در بهترین تیم‌های دنیا هستید. بازیکن حرفه ای همه تلاشش این است که در کمال خونسردی بهترین شرایط فنی خود را ارائه دهد.

مدیرعامل استقلال ضمن تعریف یک خاطره گفت: رشته اول من بوکس بود و زمانی که خیلی عصبانی می‌شدم بیشتر مُشت می‌خوردم، چون سعی نمی‌کردم در مُشت‌های حریف جاخالی بدهم.  خودتان می‌دانید تعداد مصدومان ما زیاد است و بازیکنان زیادی اخطار گرفته‌اند، به همین دلیل به وجود همه شما نیاز است. خواهش من از شما این است که در کمال آرامش ولی باقدرت همه توانتان را بگذارید و نتیجه بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: ما در این تشکیلات در کنار سرمربی تیم همه تلاشمان را می‌کنیم تا شما مشکلی نداشته باشید. از برخی دوستان هم عذرخواهی می‌کنم که پرداختی دوم آنها به تاخیر افتاد ولی یکی دو روز دیگر این مشکل هم حل خواهد شد. متاسفانه در امضای چک به مشکل خوردیم، امروز به مدیر کارگزاری گفتم که این موضوع خیلی مهم است که پرداختی‌ها انجام شود. در ادامه هم نگران مسائل پشتیبانی و قراردادی خودتان نباشید.