چرا مسئولان کمیته لیگ کرونا را جدی نگرفتند؟

 ابراهیم جوادی دارنده ۴ مدال طلای جهان درباره برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی اظهار داشت: واقعاً از اصرار آقایان مبنی بر برگزاری رقابت های لیگ متعجب هستم گویا ویروس کرونا را جدی نگرفتند یا سلامتی کشتی گیران برای آنها مهم نیست.

اخبار ورزشیوی تصریح کرد: روزی نیست که مسئولان وزارت بهداشت از مردم تقاضای همکاری و رعایت اصول بهداشتی را نداشته باشند با این وضعیت و خبرهایی که در خصوص شیوع ویروس کرونا می بینیم و می شنویم واقعا برگزاری لیگ چه ضرورتی دارد.

دارنده مدال برنز المپیک تاکید کرد: ما سال آینده بازیهای المپیک توکیو را در پیش داریم و امکان برگزاری رقابت های جهانی نیز وجود دارد پس بهتر نیست بجای لیگ به فکر سلامتی کشتی گیران و حضور پُر قدرت در رقابت های مهم باشیم.

جوادی خاطرنشان کرد: در هر صورت این طور احساس می شود مسئولان کمیته لیگ با یک چنین نمایش هایی بیشتر از آنکه به فکر کشتی و کشتی گیران باشند در تلاش هستند خودشان را نشان دهند که امیدوارم با تدبیری درست، سلامت ورزشکاران به خطر نیفتد.

گفتنی است با اعلام رئیس سازمان لیگ ، مهلت ثبت قرارداد کشتی گیران و کادرفنی تیم ها برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی تا پایان وقت اداری روز ۵ مردادماه ادامه خواهد داشت.