هافبک پاری‌سن‌ژرمن زیر ذره‌بین منچستریونایتد

 لروی سانه که اخیراً از منچسترسیتی جدا و با قراردادی پنچ ساله به ارزش اولیه ۴۵ میلیون یورو که با پاداش‌های در نظر گرفته شده می‌تواند به ۶۰ میلیون یورو در سال برسد، به بایرن مونیخ پیوست، ابراز امیدواری کرد که دیوید آلابا در این تیم بماند.

اخبار ورزشی - سانه در مراسم معارفه‌اش به رسانه‌ها و هواداران گفت: واقعاً امیدوارم آلابا در بایرن بماند، چون دوست دارم کنار او بازی کنم. دیوید پسری خوب و فوتبالیستی فوق‌العاده است. او در این مدت ثابت کرده که نه‌تنها یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا است، بلکه در پست مدافع میانی هم استثنایی است.

دیوید آلابا ۲۷ ساله که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن باقی مانده، برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ خواهان دریافت بسته ۲۰ میلیون یورویی در سال، شامل حقوق و پاداش‌ها شده است.

آلابا که از سال ۲۰۰۸ در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال ۲۰۱۰ به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، بارسلونا، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

این مدافع اتریشی تاکنون در ۳۸۲ بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و موفق شده ۳۱ گل هم به ثمر برساند.