امیدوارم با پیروزی مقابل استقلال جبران مافات کنیم

سهراب بختیاری زاده در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال گفت: روز خبرنگار را پیشاپیش تبریک می‌گویم. در بازی با نفت آبادان در دقایق پایانی روی یک اشتباه و پنالتی به تساوی دست یافتیم، در حالی که می‌توانستیم پیروز شویم اما این مساوی چیزی از ارزش‌های شهر خودرو کم نمی‌کند.

اخبار ورزشی- وی افزود: تمرینات را ادامه دادیم و برای بازی با استقلال آماده شدیم. امیدوارم با بردن تیم خوب استقلال جبران مافات کنیم و در جدول لیگ شانس بهتر سهمیه آسیایی را داشته باشیم.

سرمربی شهرخودرو در مورد وضعیت مصدومان و محرومان تیمش گفت: عادت ندارم بازیکنان مصدوم و محرومم را نام ببرم بخصوص قبل از مسابقه، همه بازیکنانم برایم مهم است. در آبادان 4-5 بازیکن اصلی تیم را نداشتم اما به کار تیمی اعتقاد دارم؛ اما شرایط تیمی ما نسبت به بازی قبل خیلی بهتر است و امیدوارم فردا با تمام ظرفیت خود مقابل تیم استقلال بازی خواهیم کرد.

بختیاری زاده در مورد اینکه فرجی فردا بازی خواهد کرد یا نه اظهار داشت: از بازیکنی نام نمی‌برم اما شرایط را برای اینکه بازی سختی برای استقلال رقم بزنیم، داریم.

وی در مورد اینکه قرارداد یکسال و نیمه با باشگاه دارید و برای تان آینده باشگاه و کسب سهمیه آسیایی مهم است، گفت: در کار مربیگری‌ام دو مساله خیلی مهم است در تمام انتخاب‌ها و تصمیم‌ هایم در تیم شهر خودرو اول اجرای عدالت است و مساله دوم این است که امانتدار خوبی باشیم و اینکه دو هفته باشم یا یک سال و دو سال باشد مهم است اما مهم تر این است که وقتی تیم شهر خودرو را تحویل گرفتم با شرایط بهتر به هواداران این تیم برگردانم. با تمام وجودم تلاش می‌کنم وضعیت تیم بهتر شود و در حال حاضر اصلی ترین تمرکزم روی بازی با استقلال است. تیمی که 10 نفره سپاهان را شکست می‌دهد حتما حریف قابل احترامی است و بازیکنانم لحظه شماری می‌کنند برای شروع مسابقه و مطمئن باشید فردا استقلال روز سختی را تجربه خواهد کرد.