تقاضای عاجزانه بازیکن معروف از فدراسیون فوتبال

 قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن درباره تونل افتخاری که بازیکنان این تیم برای پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر ایران نزدند، توضیح داد: من قهرمانی پرسپولیس را به این تیم تبریک می‌گویم و باید بگویم این تیم پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران است و نوسان و تغییرات کمی داشته و به رکوردی رسیده که بعید می‌دانم به این زودی‌ها شکسته شود. هواداران فوتبال در اصفهان تعصب خاصی به تیم‌هایشان دارند و فوتبال بخش مهمی از زندگی آنهاست. تعداد زیادی از هواداران ما از مدیریت باشگاه خواستند این کار انجام نشود و با توجه به مسائل تیم و شرایطی که داشتیم و اوضاع کرونا مایل به این کار نبودند و باشگاه هم به خواسته آنها احترام گذاشت. من در مورد این مسائل یک چیز می‌خواهم بگویم و آن این است که تقلید از فوتبال اروپا و فوتبال روز دنیا خوب است ولی با رفتن سراغ مواردی مثل تونل افتخار به آنها نزدیک نمی‌شویم و مسائل مهمتری وجود دارد. من یک خواهش عاجزانه از مسئولان فدراسیون فوتبال دارم. خواهش می‌کنم به هر شکل ممکن VAR را به ایران بیاورید و در لیگ برتر آن را اجرا کنید. فوتبال ما این همه هزینه دارد و مجهز کردن نهایتاً ۱۵-۱۶ ورزشگاه به این تکنولوژی چیز دست نیافتنی نیست. فدراسیون استارتش را بزند حتما باشگاه‌ها هم وارد عمل می‌شوند و کمک می‌کنند.

اخبار ورزشیوی در مورد اینکه با ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس خطر سقوط در ذوب آهن کمتر احساس می‌شود ولی هنوز وجود داد هم توضیح داد: واقعاً ناراحتم که ذوب آهن را در این وضعیت می‌بینم و در مورد فرار از سقوط صحبت می‌کنیم. ذوب آهن را هیچوقت اینطور ندیده بودم. مشکلات عجیب و غریب زیادی در طول فصل دیدیم و از تغییر مدیریت و سرمربی در چند نوبت گرفته تا اشتباهات تاثیرگذار داوری و... همه به ما ضربه زد. با این وجود خدا را شکر که فعلاً از منطقه خطر دور شدیم ولی هنوز ۲ بازی دیگر باقی مانده و نیاز داریم بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

حدادی‌فر در مورد وضعیت خودش در فصل بعد عنوان کرد: اگر باشگاه و سرمربی تیم من را بخواهند دوست دارم یک فصل دیگر هم در خدمت ذوب آهن باشم و در پایان فصل بعد خداحافظی کنم. این راهم بگویم که همانطور که بارها اعلام کردم بعد از خداحافظی فوتبال را کلاً کنار می‌گذارم و قصد ورود به مدیریت یا مربیگری را ندارم.