همه کار کرده‌ایم تیم در لیگ برتر بماند

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل خودروسازان در مورد تسویه حساب فصل گذشته تیم والیبال پیکان گفت: بدهی هایی بوده که از 8 سال گذشته تلنبار شده است که ما بخش عده ای از این بدهی را پرداخت کرده و مابقی را تقسیط کرده و طی امسال یا در دو – سه ماه آینده آن را به صورت قسط بندی پرداخت می کنیم. که میزان بدهی بالای یک میلیارد بوده که یک سوم آن پرداخت شده است.

اخبار ورزشی- وی در مورد اوضاع تیم فوتبال پیکان گفت: خوشبختانه تیم از نظر روحی روانی وضعیت خوبی دارد و طی 6 بازی که مدیرعامل پیکان بوده ام، بجز بازی اول با پرسپولیس، در باقی بازیها نتایج خوبی گرفته‌ایم. زمانی که ما تیم را تحویل گرفتیم، پیکان وضعیت خوبی نداشت و تلاش ما این است که باشگاه قدیمی پیکان در لیگ بماند و برای بازی حساس امشب همه جوره آماده هستیم.

او که با رادیو ایران گفت و گو می‌کرد در ادامه گفت: کارهایی که بایستی برای تیم انجام می دادیم، با حمایت مدیریت محترم گروه صنعتی ایران خودرو حمایت ها را انجام داده ایم و امیدواریم امشب نتیجه لازم را کسب کنیم.

گرشاسبی در مصاحبه با برنامه «ورزش ایران» رادیو ایران در مورد ماندن یا سقوط پیکان به دسته اول خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که تیم در لیگ برتر بماند، بدشانسی هایی نیز آوردیم و امیدواریم که نتایج لازم را کسب کنیم و در لیگ بمانیم.