رسول‌پناه: با گل‌محمدی صحبت می‌کنم

مهدی رسول‌پناه درباره اینکه چرا باشگاه پرسپولیس مبلغ مورد درخواست علی علیپور را به وی نداد تا این بازیکن از تیم جدا شود، اظهار داشت: بحث این نیست. معنای اینکه ویزای علیپور امروز صادر شده چیست؟ بیشترین رقم را به علیپور پیشنهاد داده بودیم. وی بازیکن با اخلاق و ارزشمندی برای پرسپولیس است اما طبق قانون نمی‌توانستیم جلوی علیپور را بگیریم.

اخبار ورزشی- وی درباره تمدید قرارداد بشار رسن توضیح داد: بشار قراردادش را تمدید کرد و یکی دو بازیکن دیگر هم قرار است قراردادشان را با ما نهایی کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: ‌در حال حاضر اولویت ما پرداخت مطالبات این مربی است. پرسپولیس هزینه‌های بالایی دارد و اولویت‌مان هم این است قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا تیم‌مان را ببندیم. امیدوارم این مسائل به سرعت حل شود. سعی می‌کنیم در روزهای آتی پرداختی دیگری هم به برانکو داشته باشیم.

رسول‌پناه درباره اینکه یحیی گل‌محمدی اعلام کرده فردا نامه عدم همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس را ارائه می‌کند و پس از پایان لیگ قهرمانان از این تیم جدا می‌شود، توضیح داد: حتماً با گل‌محمدی صحبت می‌کنیم.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود وحید امیری با پیشنهاد باشگاه تراکتور احتمال دارد از پرسپولیس جدا شود، گفت: این موضوع شایعه است. امیری مشکلی ندارد و در پرسپولیس می‌ماند. وی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد اما در این قرارداد بندی است که طبق آن در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند با 400 هزار دلار جدا شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای ما تمدید قرارداد بشار رسن بود. البته بازیکنانی که به پرسپولیس عشق داشته باشند در این تیم می‌مانند. ما هم سعی می‌کنیم تعهداتی که نسبت به بازیکنان داریم را انجام دهیم. 

رسول‌پناه درباره اینکه آیا سقف تعیین شده برای نقل و انتقالات پرسپولیس دستور وزارت ورزش بوده است، گفت: وزارت ورزش چنین دستوری نداده و این سقف از سوی وزارت نبوده ما سقف گذاشته‌ایم و قرارداد‌های‌مان منصفانه و روی حساب و کتاب است. سقف قرارداد برای این است که تبعیضی بین بازیکنان به وجود نیاید و این موضوع از سوی هیأت مدیره تصویب شده است.

وی درباره شایعه استعفای خودش از سرپرستی پرسپولیس گفت: چین موضوعی صحت ندارد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ها می‌گویند قرارداد امسال بازیکنان ترکمنچای است، گفت:‌ اینگونه نیست. در روزهای آتی از یکی دو قرارداد رونمایی می‌کنیم تا مشخص شود مبلغ آنها از سال قبل کمتر است. 

رسول‌پناه که در جمع هواداران پرسپولیس صحبت می‌کرد درباره اینکه شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند به زور راهی باشگاه آنتورپ بلژیک شده است، گفت: این برداشت اشتباه است و اطلاعات کاملی درباره رفتن بیرانوند ندارید. 

وی درباره اینکه تیم بستن باشگاه پرسپولیس تا چه زمانی طول می‌کشد، گفت: تیم پرسپولیس تقریباً بسته شده و با جذب یکی دو بازیکن دیگر فهرست ما تکمیل خواهد شد. البته تمدید قرارداد یکی دو بازیکن دیگر باقی مانده و این موضوع هم به زودی انجام می‌شود.