احتمال دارد فرهاد مجیدی به استقلال برگردد؟

تلاش‌های پنهان برای برکناری احمد سعادتمند از مدیریت باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و حتی در روز‌های اخیر شایعاتی درباره کناره‌گیری مدیرعامل استقلال از سمت خود نیز درفضای مجیدی دست به دست شد.

اخبار ورزشی- حتی گفته شد حجت نظری به عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال مشغول به فعالیت خواهد شد، اما ظاهرا حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا سبب شده فعلا کنار گذاشتن مدیرعامل استقلال منتفی شود.

گفته می‌شود برخی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از عملکرد نقل و انتقالاتی سعادتمند به شدت دلخورند و این مدیر را لایق مدیریت استقلال نمی‌دانند. آن‌ها می‌خواهند نظری را به عنوان سرپرست موقت مشغول به کار کنند تا شاید در ماه‌های آتی موفق به انتخاب مدیرجدید شوند.

سعادتمند که این روز‌ها با حربه بازگرداندن استراماچونی میان هوادارن استقلال محبوبیتی هم پیدا کرده، اما چنانچه از کاربرکنار شود، حواشی پیرامون باشگاه استقلال را بیشتر خواهد کرد وچه بسا اگر سعادتمند را کنار بگذارند، هوادارن استقلال دوباره برای اعتراض مقابل در وزارت ورزش حاضر شوند و حتی ناکامی در بازگرداندن استراماچونی را هم گردن تصمیم گیران باشگاه استقلال بیندازند. به خصوص آن‌ها که زمینه برکناری سعادتمند را فراهم کرده‌اند و می‌خواهند این مدیر را از استقلال دور کنند.

حتی صحبت از بازگشت فرهادمجیدی هم به میان می‌آید و هستند افرادی در هیات مدیره باشگاه استقلال که بی میل نیستند مجیدی بعد از برکناری سعادتمند دوباره به استقلال بازگردد. حتی مجیدی حول بازگشت به استقلال با یکی از مسئولان نیز گفتگو کرده بود ودرروز‌هایی که گفته شد راهی دبی شده، اما در تهران درحال رایزنی برای بازگشت بود.

مجیدی که با جملات تند بار‌ها سعادتمند را مورد انتقاد خود قرارداده شاید درظاهر این طور به نظر برسد که خیرخواه باشگاه استقلال است و حتی صحبت از گذشت از دستمزدش هم به میان می‌آورد، اما درخفا به دنبال بازگشت است و این حواشی و تنش‌هایی که اخیرا برای سعادتمند به وجود آمده بی ارتباط با رایزنی‌های او به جهت حضور دوباره در استقلال نیست.

اتفاقات زیرپوستی اخیر درباشگاه استقلال نشان می‌دهد که اگر فرهاد روزی دوباره سکان هدایت استقلال را در دست گرفت نباید تعجب کرد. به خصوص روزی که احتمالا پروژه بازگشت استراماچونی زمین خواهد خورد واو دوباره با مصاحبه‌های توفانی علیه مدیران کنونی آن‌ها را به عوافریبی محکوم خواهد کرد! استقلال آبستن حوادث تازه است و نباید به سادگی از کنار اخبار و حواشی که از این باشگاه به گوش می‌رسد، عبور کرد.