نقش یک ایرانی در انتقال بهترین مدافع لالیگا به تاتنهام

 سرخیو رگیلون مدافع ۲۳ ساله تیم فوتبال رئال مادرید  در آستانه امضای قرارداد با باشگاه تاتنهام قرار دارد.

به نوشته روزنامه آ اس چند نفر در فرآیند این انتقال نقش اساسی داشته اند که یکی از آن‌ها کیا جورابچیان وکیل ایرانی رگیلون است که تابستان امسال با این بازیکن قرارداد همکاری امضاء کرد.

جورابچیان که یکی از شناخته شده‌ترین ایجنت‌های فوتبال جهان است در حال حاضر وکالت بازیکنان بزرگی مانند ویلیان و داوید لوئیز از آرسنال، کوتینیو از بارسلونا و ریاض محرز از منچستر سیتی را بر عهده دارد.

رگیلون که فصل گذشته به صورت قرضی برای سویا بازی کرد، با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافت و در پایان بازی فصل گذشته به عنوان بهترین مدافع چپ لالیگا انتخاب شد، اما بنا به دلایل نامعلومی در برنامه‌های زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید جایی ندارد و حالا قرار است با مبلغ ۳۰ میلیون یورو به تاتنهام منتقل شود.

پیش از تاتنهام، منچستریونایتد برای خرید رگیلون ابراز علاقه کرده بود، اما شروط رئال مادرید برای این انتقال مورد قبول این باشگاه قرار نگرفت و حالا خوزه مورینیو (سرمربی تاتنهام) در آستانه خرید بهترین مدافع چپ فصل گذشته لالیگا قرار دارد.

رئال مادرید در قرارداد رگیلون ۲ شرط گنجانده است. شرط اول بازخرید این بازیکن با قیمت ۴۰ میلیون یورو طی ۲ سال اول قرارداد و شرط دوم این است که چنان چه رگیلون در تاتنهام پیشنهادی از دیگر تیم‌ها داشته باشد، رئال باید از این موضوع مطلع شود. وجود این ۲ شرط باعث شد منچستریونایتد از خرید این بازیکن ملی پوش منصرف شود، اما ظاهرا تاتنهام آن‌ها را پذیرفته است.