پخش زنده تنیس گرند اسلم ویمبلدون امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲

در ادامه می‌توانید پخش زنده تنیس گرند اسلم ویمبلدون امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ را از ساعت 15:00 مشاهده نمایید. این مسابقه را اختصاصی از آپارات اسپورت تماشا کنید.

پخش زنده این بازی را می‌توانید در اینجا ببینید: 

 

پخش زنده تنیس گرند اسلم ویمبلدون امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده تنیس گرند اسلم ویمبلدون امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون، سومین گرند اسلم سال، کارلوس آلکاراز اسپانیایی، مرد شماره ۱ تنیس دنیا، با متئو برتینی ایتالیایی، رنک 38 تنیس دنیا و نایب قهرمان این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۱، مصاف می‌دهد. این برای چهارمین بار است که این دو تنیسور در یک دیدار رسمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در ۳ تقابل قبلیِ این دو بازیکن، ۲ بازی با برتری کارلیتوس به پایان رسیده و برتینی نیز صاحب ۱ پیروزی شده است. دنیل مدودف روس، مرد شماره 3 تنیس دنیا نیز با ییری لهچکا، رنک 37 دنیا از کشور جمهوری چک، پیکار می‌کند. این برای نخستین بار است که این دو بازیکن در یک دیدار رسمی برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

استفانوس سیتسیپاس یونانی، مرد شماره ۵ تنیس دنیا، هم مقابل کریستوفر یوبنکس آمریکایی، رنک 43 تنیس دنیا، صف‌آرایی خواهد کرد. این دو بازیکن تا پیش از این، هیچ‌گاه برابر یکدیگر به میدان نرفته بودند.

همچنین هولگر رونه دانمارکی، مرد شماره ۶ تنیس دنیا نیز با گریگور دیمیتروف، رنک 24 دنیا از کشور بلغارستان، دیدار می‌کند. این برای اولین بار است که این دو تنیسور در یک دیدار رسمی با یکدیگر مصاف می‌دهند