ماجرای مهاجرت بازیگر مشهور طنز از زبان خودش

چند روزی است دوباره خبرهای مربوط به مهاجرت داغ شده و این بار با چاشنی هلدینگ سایت‌های شرط‌بندی؛ در میان واکاوی این چالش‌ها و حاشیه‌ها و دزدی نرمِ چهره‌ها توسط باندهای شکل گرفته، نام اشکان اشتیاق بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون را مطرح کردند. 

بازیگری که از «زیر آسمان شهر» گرفته تا «زوج یا فرد» و «دردسرهای عظیم» و حتی «سه در چهار» کارنامه قابل قبولی در عرصه کارهای طنز و کمدی تلویزیونی دارد که در جلوی دوربین کارگردانانِ صاحب سبکِ این عرصه قرارگرفته و با بازیگران سرشناس کمدی و طنز ایران، همکاری داشته است. 

این شب‌ها سریال «چای‌نت» آرش تیمورنژاد را روی آنتن شبکه 5 سیما دارد که اتفاقاً به آموزش مهارت‌های فضای‌مجازی می‌پردازد. اشکان اشتیاق در کنار بازیگرانی چون غلامرضا نیکخواه، یوسف صیادی، ساعد هدایتی و بسیاری دیگر، ایفای نقش کرده است. او چندی پیش نیز سریال « آخر خط » علی مسعودی را هم روی آنتن شبکه سه سیما داشت.

به سراغ او رفتیم اما خیلی تمایلی نداشت گفت‌وگو کند و به همین نکته بسنده کرد همین‌هایی که این شایعات را مطرح‌ می‌کنند مگر تلویزیون نگاه نمی‌کنند که دو ماه پیش، «آخر خط» را روی آنتن داشتم و این شب‌ها در شبکه پنج سیما سریال «چای‌نت».

او در ادامه گفت: «شاید نسبت به گذشته پرکار نیستم و می‌بینند کار متعدد و پشت سر هم نداریم همچنین فکری دارند ما ایران نیستیم و یا مهاجرت کردیم و یا قصدش را داریم. حتی این روزها صحبت‌هایی شده در سریالی حضور داشته باشم که هنوز قطعی نشده است. به خاطر این چیزها بوده که چنین می‌گویند. من ایرانم و سریال‌هایم پخش می‌شوند و قصد مهاجرت هم ندارم.»

اشتیاق خاطرنشان کرد: «این شایعات طرفِ دیگری هم دارد؛ انگار آدم‌های پشتِ این شایعات، تلویزیون نگاه نمی‌کنند که من به تازگی سریال «آخر خط» را روی آنتن داشتم و این شب‌ها «چای‌نت» و با قطعی شدن حضورم در سریال جدیدی که پیشنهاد شده، در آینده نزدیک هم با این مجموعه تلویزیونی، روی آنتن خواهم بود. حتماً تلویزیون نمی‌بینند که چنین فکری کرده‌اند و یا دست به طرح چنین شایعاتی زده‌اند. دلیلش را همین‌ها می‌دانم.»