روایت محسن قصابیان از بازی در نقش شهید ستاری

محسن قصابیان بازیگر سینما درباره ایفای نقش شهید ستاری در فیلم منصور گفت: متاسفانه قبل ازخواندن فیلمنامه منصور شناختی نسبت به شهید ستاری نداشتم و بعد از مطالعه تحقیقات نویسنده و کارگردان و تحقیق خودم، شناختم نسبت به شهید ستاری بیشتر و بیشتر شد.

او با بیان اینکه تجربه بازی در فیلم منصور بسیار دلچسب بود، درباره ساخت فیلم‌های سینمایی با این موضوع افزود: خوشحالم که این کار را انجام دادیم، امیدوارم ساخت آثاری که در مورد قهرمان‌های کشور چه به قهرمانان باستانی یا معاصر می‌پردازد، تکرار شود.

روایت محسن قصابیان از بازی در نقش شهید ستاری

قصابیان ادامه داد: جوانان ما نیاز دارند که سرگذشت این افراد به شکل جذاب و دیدنی در معرض دیدشان قرار بگیرد. لازم است به گونه‌ای این آثار تولید شوند که مخاطب با آن همذات پنداری کند و لذت ببرد، آن زمان تاثیر گذار است.

بازیگر نقش شهید ستاری درباره بازخورد‌های بازی در این فیلم گفت: پیام‌هایی به دستم رسید که در لحظاتی از فیلم، اشک در چشمان تماشاگران جمع شد. این اثر احساس غرور و همیت ملی، امید، راستگویی، درست کاری و حفظ امانت را در جامعه گسترش می‌دهد و امیدوارم فیلم‌هایی مانند منصور بتوانند در این جهت کمک کند.
قصابیان با بیان خاطره‌ای از زمان تولید فیلم منصور بیان کرد: گفتگو با مهندسین و پرسنل نیروی هوایی در پایگاه شکاری به خصوص در بخش اورهال خاطرات خوبی برایم رقم زد؛ آن‌ها از خاطرات گذشته شان، تحصیلشان در آمریکا و برگشتن به ایران برایم تعریف می‌کردند و چنان عرقی نسبت به هواپیمایشان داشتند که انگار در مورد فرزندشان حرف می‌زنند.

او در پایان گفت: در حال حاضر مشغول بازی در یک سریال به اسم اپیدمی برای شبکه ۳ هستم که تولید یک فصل ۱۰ قسمتی از آن تمام شده و ساخت آن تا ۵ ماه دیگر ادامه دارد.