به تعویق افتادن اهدای جایزه انستیتو فیلم آمریکا به نیکول کیدمن

به دلیل ادامه  اعتصاب انجمن نویسندگان، انستیتو فیلم آمریکا مراسم جایزه سالانه دستاورد زندگی خود که قرار بود به افتخار  نیکول کیدمن  برگزار شود را به تعویق انداخت. این جشن بزرگداشت با تأخیر نامحدود برای ۱۰ ژوئن در تئاتر دالبی در لس آنجلس برنامه‌ریزی شده بود.

این سازمان در بیانیه‌ای گفت: «نزدیک به نیم قرن، جایزه دستاورد زندگی AFI هنرمندان و مخاطبان را برای تجلیل از برتری در هنر گرد هم آورده است. با توجه به تفرقه به وجود آمده در جامعه ما در این زمان، AFI تصمیم گرفته است که رویداد امسال را با هدف ارائه یک جشن شایسته برای دریافت‌کننده به تعویق بیندازد.»

هنگامی که کیدمن در ماه نوامبر برای این جایزه انتخاب شد، کاتلین کندی، رئیس هیئت امنای AFI در بیانیه‌ای گفت: «نیکول کیدمن برای دهه‌ها با جسارت هنری و زرق‌و‌برق خود یک نماد برای سینمامحسوب می‌شود. او نیرویی است که هم در انتخاب‌هایش شجاع است و هم در هر اجرا.»

نیکول کیدمن، یکی از بهترین بازیگران نسل خود به حساب می‌آید. کیدمن برای «ساعت‌ها» (The Hours) برنده جایزه اسکار و برای «مولن روژ» (Moulin Rouge)، «حفره خرگوش» (Rabbit Hole)، «شیر» (Lion) و «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) نامزد دریافت جایزه شده است.

او همچنین دو جایزه امی برای «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) و یک جایزه گلدن گلوب برای «بازگرداندن» (The Undoing) دارد و همچنین، سخنگوی غیر رسمی AMC Theatres است.

به تعویق افتادن اهدای جایزه انستیتو فیلم آمریکا به نیکول کیدمن

در مورد جایزه دستاورد زندگی AFI، برگزارکنندگان رویداد معمولاً دوستان و همکاران خود را در لیست AFI جمع می‌کنند تا مهمان افتخاری شب را گرامی بدارند، اما این نوع رویداد نظارتی در طول اعتصاب نویسندگان امکان‌پذیر نیست، زیرا اعضای انجمن نویسندگان آمریکا نمی‌توانند روی پروژه‌ها، از جمله مراسم جوایز، بنویسند یا کار کنند. (جشن AFI زنده نیست، اما بعداً از تلویزیون پخش می‌شود.)

مشخص نیست این اعتصاب که اولین اعتصاب در ۱۵ سال گذشته است تا چه مدت ادامه خواهد داشت.