خانم بازیگر در یک ماجرای عجیب عاشقانه

نتفلیکس قرار است تولید فیلم Holidate نوشته‌ی تیفانی پلسن ‌با بازی اما رابرتس و کارگردانی جان وایتسل را برعهده داشته باشد.

این کمدی رمانتیک داستان دو غریبه را دنبال می‌کند که از فشار دوست‌یابی در تعطیلات خسته شده و با هم قرار می‌گذارند به مدت یکسال با یکدیگر رابطه داشته باشند.

این فیلم توسط کمپانی McG و مری وایولا تهیه می‌شود که قبلا فیلم‌های "من احساس زیبایی می‌کنم" و "داف" را ساخته است. این پنجمین همکاری این کمپانی با نتفلیکس پس از "پرستار بچه"، "وقتی برای اولین بار ملاقات کردیم"، فیلم در حال تولید "دختر قدبلند" و اکشن خانوادگی Rim Of The World است.

رابرتس قبلا در پروژه‌های "ما میلرها هستیم" و "ملکه‌های جیغ" حضور داشته و همچنین در فصل هشتم "داستان ترسناک آمریکایی" بازی کرده است. وایتسل کارگردانی "خانه مادربزرگ ۲" و Malibu’s Most Wanted را برعهده داشته است.

پلسن یکی از اعضای تیم نویسندگان شبکه ABC و دیزنی بوده که با هالی بری، سلنا گومز و جنیفر لاو هیوت همکاری داشته است. او نویسندگی فیلم "نانسی درو" با بازی رابرتس و دنباله‌ی "ماجراهای پرستار بچه بودن" را برعهده داشته است. او در حال کار روی اقتباسی از Auntie Claus است و به تازگی داستانی کمدی خانوادگی را به شبکه فری‌فورم فروخته است. او با فیلم کوتاه "قو" اولین کارگردانی خودش را تجربه کرد.