ماجرای «مهناز افشار» به اطلاعات مربوط نیست

محسن تنابنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در تماس تلفنی با برنامه تلویزیونی «نقدسینما» به برخی حرف‌وحدیث‌ها درباره پایان ناگهانی نمایش «مولن‌روژ» پاسخ داد و گفت: سر کار «سامان سالور» هستم. ظاهراً در باغ کتاب دوستان نتوانستند هماهنگی‌ها را انجام دهند. من هم با مردم فهمیدم که اجرای «مولن‌روژ» کنسل شده. فیلم‌برداری کارم اواخر شهریور تمام می‌شود و بعد آن می‌توانم به اجرای نمایش برگردم.

اخبار چهره ها _ تنابنده همچنین در ادامه درباره همکاری با اوج در فیلم «قسم» گفت: در «قسم» تهیه‌کننده ما ابتدا الهام غفوری بود اما چون سابقه سینما نداشت، با اوج وارد گفت‌وگو شدیم که تهیه‌کننده واقعی آن‌ها باشند؛ اما به دلیل اختلاف‌نظرهای ایدئولوژیک و بالا رفتن هزینه‌ها وقتی یک‌سوم پول را گرفتیم بعد کار را از آن‌ها گرفتیم. البته در تبلیغ به ما کمک می‌کنند.

بازیگر و نویسنده سریال «پایتخت» در پایان درباره ماجرایی که در مشهد پیش آمد و ویدئویی که پس از آن منتشر کرد گفت: در مورد مهناز افشار، از سه روز قبل قرار بود در افتتاحیه «قسم» در کنار ما باشد، اما در لحظه آخر گفته شد وزارت اطلاعات مانع حضور اوست و من ویدئو را منتشر کردم. سپس با وزارت ارتباط گرفتم و گفتند به آن‌ها ارتباط ندارد، قصور از ارشاد و دوستان سینمایی بوده است.