سلبریتی‌هایی که بدون هیچ توقعی به پویش مشق احسان پیوستند

محمد حسین فرهادیان مسئول رسانه پویش مشق احسان، در خصوص حمایت افراد چهره از این پویش، گفت: بیش از صد چهره شناخته شده هنری، فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی پای کار پویش مشق احسان آمدند؛ هم خود کمک کردند و هم در تبلیغ و ترویج این کار پیش قدم شدند.

اخبار چهره ها - وی در خصوص اینکه آیا سفیران و چهره‌های شناخته شده در پویش هزینه‌ای برای کار خود دریافت کردند، گفت: سیاست پویش مشق احسان این بود تا سراغ افرادی که برای انجام کار خیر پول می گیرند، نرود. همه این بزرگواران بدون هیچ چشمداشتی از مشق احسان حمایت کردند. در سال‌های گذشته مجموعه‌های مختلفی که در دست پولی داشتند و برای انجام کار‌های خاص و چشمگیر، هزینه‌های زیادی را بابت حضور سلبریتی‌ها در کارهایشان پرداخت می‌کردند. حال این موضوع بازاری را ایجاد کرده که هر کسی می‌خواست کاری انجام دهد، گرفتار این موضوع می‌شد.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم ریالی برای سلبریتی‌ها هزینه نکنیم؛ چرا که با همان هرینه می‌توانیم بسته خوب نوشت افزار تهیه و به دانش آموزان مناطق محروم اهدا کرد.

فرهادیان با اشاره به اینکه در مرحله توزیع کمک‌های مردمی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) می‌خواستیم افراد چهره حضور داشته باشند، بیان کرد: می‌خواستیم این کار به نوعی ترویج کار خیر باشد و حتی برایشان فرصتی باشد تا مناطق مختلف کشور را ببینندو جالب است که برخی از افراد چهره برای توزیع کمک‌های مردم و ستاد اجرایی فرمان امام در بین نیازمندان هم طلب پول می‌کردند؛ یعنی بیایند با کمک‌های مردمی شوآف کنند و برای همین کار هم دنبال پول بودند.

وی ادامه داد: قریب به اتفاق ورزشکاران با روی خوش پای کار پویش مشق احسان آمدند. چهره‌های برجسته چون حسن یزدانی، سعید عبدولی، علیرضا کریمی در کشتی، تیم و سرمربی ووشو بانوان، تیم ملی وزنه برداری، برخی فوتبالیست‌های ما همچون محمد انصاری همه پای کار مشق احسان بودند. اگرچه عده معدودی هم به سیاق برخی سلبریتی‌ها عمل کردند.