پوشش بازیگران، صدای خانم مجری راهم درآورد

ﻓﺎﻃﻤﻪ ﻣﺤﻤﺪی در انتقاد از پوشش بازیگران نوشت: بارها خواستم درمورد اکران های خصوصی ویا مردمی فیلم ها یادداشتی بنویسم که منصرف شدم اما انگار نمی شود بی تفاوت از اوضاع نا به سامان این اکران‌ها گذشت...

درنظام اجتماعی وقتی محتوا ،تفکر و دانش والبته فرهنگ از جامعه رخت میبندد مردم به سمت حاشیه،ظاهر و پوچ گرایی گرایش پیدا می کنند ،سلیقه ها دچار تحول عمیقی می شود وفقرفرهنگی بخصوص دربین سلبریتی ها،افراد شناخته شده وحتی رجال سیاسی بیداد می کند!

واین درست آغاز بحران هویت است...

واین درحالیست که درخیلی ازجوامع توسعه یافته برای ترویج فرهنگ ازهمین افراد(سلبریتی ها)استفاده می کنند...

گاهی که گذرا عکس های اکران های فیلم های سینما را میبینم احساس میکنم اینجا#ایران نیست ویا قانون کاملا درشب اکران دچار تغییرات اساسی می شود وهیچ منعی برای نوع پوشش ،نحوه معاشرت ویا هرچیزی در رابطه باعوامل فیلم ندارد!!واین تناقض ها دقیقا ویرانگر نظام اجتماعی است!

مدتی پیش رئیس پلیس اعلام کردند؛ دیگر باپوشش نادرست وخلاف عرف هنرمندان نیز برخورد خواهیم کرد!!!

چه برخوردی!؟

دیگر چگونه باید درجامعه ،نشست های مطبوعاتی و ...حاضرشوند که باقانون وحدود پوشش مغایرت داشته باشد که اقایان تمایلی به برخورد با هنجارشکنان داشته باشند!!!!

طبعامحتوای فیلم ها بسیار ضعیف وتکراری است که عوامل به هرچیزی برای دیده شدن وفروش بیشتر دست میزند تاشاید مردم را به این بهانه به سینماهابکشند!

مادچار تناقض های عمیق درساختار اجتماعیم!

وقتی اجازه چاپ کتاب را بدون بررسی محتوا به کسی که صرفاشناخته شده است می دهیم!

وقتی بیشتر از داستان فیلم ویاسریال بفکر اکران باشکوه و شواف هستیم!

وقتی عکس ها ازنوشته ها بیشتردیده می شوند!

وقتی با تبلیغ رستوران وتوهین به مقدسات بازید صفحه های مجازی بالامی رود!!

ما دچار بحران های حاد اجتماعی شدیم وبی خبر در حال طی کردن باقی مسیریم...

بامزه تراینکه پس از خودنمایی وپخش همه ی عکسا جهت بیشتردیده شدن فردایش درمصاحبه های فرمایشی عذر خواهی هم میکنند وبا وضع بدتری در اکران بعدی خودنمایی میکنند!!!

وما #مردم به شدت همراهی هستیم!!!