تازه ترین خبرها از وضعیت جسمانی جمال شورجه

احمد میرعلایی ، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه گفت: خوشبختانه وضعیت «جمال شورجه» کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» از گذشته بسیار بهتر است و همچنان درمان به خوبی روی وی ادامه دارد. 

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: اگر بخواهم وضعیت جمال شورجه از روز اول نسبت به امروز را تشریح کنم باید بگویم که این کارگردان تغییر صد در صدی نسبت به روزهای ابتدایی آن اتفاق داشته و هم اکنون در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

تهیه کننده سریال « حضرت موسی (ع) » درباره وضعیت جسمانی شورجه تشریح کرد: خوشبختانه وضعیت شورجه از همان روزهای اول به دلیل هوشیاری بالای وی بسیار امیدوار کننده بود، وی از همان ابتدا در هوشیاری، ارتباط برقرار کردن و تکلم مشکلی نداشت و همین باعث می‌شد تا روند درمان بسیار امیدوارکننده پیش برود. 

وی در همین رابطه اذعان کرد: خوشبختانه مشکلات حرکتی که هم که در ابتدا وجود داشت با انجام فیزیوتراپی‌های مستمر بسیار بهتر شده و همچنان این روند بهبود به خوبی پیش می رود، اتفاقی که همه ما را نسبت به وضعیت شورجه امیدوارتر می‌کند. 

این تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به قرنطینه صد در صدی شورجه در ایام شیوع کرونا افزود: همانطور که تمامی مردم در ایام سخت کرونا در خانه‌های خود حضور داشتند جمال شورجه نیز در قرنطینه کامل به سر می‌برد اما خوشبختانه در همین زمان هم روند بهبود و درمان وی ادامه پیدا می کرد. 

میرعلایی با اشاره به حضور در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: به شخصه از تمامی مردم عزیز سرزمینم می‌خواهم که در این روزها جمال شورجه و تمام هنرمندان کشور که در بستر بیماری هستند را دعا کنند، امیدوارم مشکلات اخیر و بیماری نیز هر چه سریعتر از کشور خارج شده و همه مردم در صحت و سلامت کامل به سر ببرند.