ناگفته های «بچه‌مهندس» از خوابیدن در سردخانه تا رکوردزنی دراینستاگرام

 روزبه حصاری، بازیگر نقش جواد جوادی در سریال رمضانی « بچه مهندس۳ » با حضور در برنامه «زنده رود» که از شبکه اصفهان روی آنتن رفت، از تجربه بازی در این مجموعه تلویزیونی گفت.

اخبار چهره ها - او درباره این‌که در مدتی کوتاه، رکورددار صفحه‌های هواداران در اینستاگرام شده است، گفت: «دیشب این را به من گفتند اما بار مسئولیتم را سنگین تر می‌کند و الان که جوان‌ها از من طرفداری کردند، سعی می‌کنم بیشتر مراقب باشم. این ماجرا انگیزه دوچندانی برای ادامه مسیرم به من داد و خوشحالم که مردم سریال ما را با محبت نگاه می‌کنند.»

این بازیگر درباره بازخوردهای مردم از ایفای نقشش در سریال «بچه مهندس» گفت: «مردم این روزها در کوچه و خیابان و در صفحه‌های شخصی در فضای مجازی من را هم با نام خودم روزبه و هم با نام جواد جوادی در «بچه مهندس» و علی اعلایی در سریال «یادآوری» می‌شناسند و صدا می‌زنند.»

روزبه حصاری درباره تجربه خوابیدن در سردخانه در سریال «یادآوری» نیز گفت: «برای ضبط این سکانس، یک شب در سردخانه خوابیدم. به خاطر ماجرای قانونی و شرعی، سردخانه را خالی کرده بودند و آنجا که ما فیلمبرداری داشتیم، سالن تشریح یکی از دانشگاه‌های پزشکی بود. حضورم در آن سردخانه در زندگیم تاثیر بسزایی داشت، طوری‌که زندگی من را به دو بخش تقسیم کرد؛ قبل و بعد از سردخانه و تجربه شگفت‌انگیزی بود.»

این بازیگر با اشاره به انتشار قطعه جدیدی با خوانندگی خود در فضای مجازی توضیح داد: «با کسب اجازه از تهیه‌کننده و کارگردان « بچه مهندس »، قطعه جدیدی خواندم و این روزها که به واسطه سریال بیشتر دیده شدم، آن را در فضای مجازی منتشر کردم.»