برادر نعمتیان در سریال «شمعدونی»

سعید هاشمی بازیگر نقش برادر نعمتیان در مجموعه « شمعدونی » - دانشجوی رشته تئاتر است‌. او حضور در مجموعه «شعمدونی» را یک دانشگاه برای خودش می‌داند که سعی کرده که خیلی چیزها از آن یاد بگیرد.

بازیگر نقش برادر نعمتیان در شمعدونی کیست؟

اخبار چهره ها- بازیگر نقش برادر نعمتیان در شمعدونی از خاطره‌های جالب خود در مجموعه «شمعدونی» گفت و توضیح داد: قشنگ‌ترین خاطره برای من و عوامل «شمعدونی» این بود که یک روز آنقدر درگیر کاراکتری که در آن ایفای نقش می‌کنم شده بودم که کاملا شبیه به آن شده بودم و همه می‌گفتند که تو هنوز در نقشت مانده‌ای.

او سپس به کاراکتر خود در «شمعدونی» اشاره کرد و گفت: من نقش برادری را دارم که شوخ و شنگ است و کمی شیرین می‌زند و امیدهایی که به هوشنگ می‌دهد (بپر... بپر...) این نقش را خاص کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر نقش «خانم زرین» در سریال شمعدونی

هاشمی گفت: خیلی سعی کردم خودم را در اختیار آقای سروش صحت (کارگردان) بگذارم و «شمعدونی» برایم مثل یک دانشگاه بود که خیلی چیزها از آن یاد گرفتم.

این بازیگر درباره‌ی نقش خود گفت: برای من توضیحاتی از قبل درباره این شخصیت داده شده بود اما بیشتر باید خودم این کاراکتر را می‌فهمیدم و آن را ایفا می‌کردم. بعضی از سکانس‌ها که من آن را ایفا کردم به حدی خنده‌دار بود که آقای صحت حتی نمی‌توانست جلوی خنده‌اش را بگیرد و کات می‌داد. این مجموعه فضای شاد و عوامل حرفه‌ای داشت و از این بابت خیلی خوشحالم.

این بازیگر سپس اظهار کرد: من تاکنون فیدبک‌های خوبی از مردم گرفته‌ام. «شمعدونی» سریال طنزی است که مردم خوششان آمد و تاکنون ندیدم که کسی نسبت به این سریال احساس بدی داشته باشد؛ البته کارهای قبلی آقای صحت هم همین طور بوده است.

سعید هاشمی در پایان گفت: خیلی خوشحالم که کنار آقای صحت کار کردم. از کل مجموعه «شمعدونی» و تیم بازیگران آن مجموعه تشکر می‌کنم.

سعید هاشمی که پیش از این دانشجوی تئاتر بوده است، در یک تله‌فیلم و یک نمایش به کارگردانی حمید پورآذری با عنوان «خانه‌ای روی آب» بازی کرده است.