تا پایان کرونا کار نمی‌کنم

 مریم شیرزاد گویندگی در رادیو را از سنین نوجوانی آغاز کرده و تاکنون صدای نقش‌های ماندگاری همچون سارا استنلی در سریال «قصه‌های جزیره»، آن شرلی در سریال «رویای سبز»، اوشین در سریال «سال‌های دور از خانه» و سرندیپیتی در کارتون «جزیره ناشناخته» را در کارنامه هنری خود دارد.

اخبار چهره ها - این دوبلور باسابقه، در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند چقدر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز‌های کرونایی برای گوینده‌ها و دوبلور‌ها امکان پذیر است؟ گفت: گاه اموری حتی اجتماعی، جنبه شخصی می‌گیرند و نمی‌شود توصیه کرد.

شیرزاد درباره نسل جوان دوبلور ‌ها و گوینده‌های ایرانی و امید به پیشرفت این حرفه، گفت: امید به هر فردی که تمام مساعی خود را به کار می‌برد همیشه هست چه جوان چه غیرجوان و پیشرفت در هر زمینه کاری و هنری مدیون چنین افرادی است.

او برخورداری از صدای زیبا را تنها عامل موفقیت در حرفه گویندگی ندانسته و عنوان کرد: عامل صدا اگر با دانش و آموزه‌های صحیح همراه نباشد، ضمانت جهت توفیق، کاهش می‌یابد.

مریم شیرزاد در پایان درباره شرایط روحی این روز‌های جامعه و راه حل بهبود اوضاع روانی توصیه کرد: به داشته‌ها باید بیشتر توجه کرد اینکه هنوز می‌توانم روی دو پایم راه بروم نعمت است. ذره بین گذاشتن روی نعمات، زایل کننده نوامیدی هاست.