سریال تکراری تعطیلی و آغاز به کار مجدد جایگاه CNG سروآباد

سریال تکراری تعطیلی تنها جایگاه CNG طی روز ها و ماههای اخیر مبدل به معضلی برای شهروندان سروآبادی و مسافرانی که به امید این جایگاه به سروآباد می آمدند و دست خالی بازمی گشتند شده بود.

 

شهروندان سروآبادی به خصوص رانندگان آژانس ها برای تامین سوخت مورد نیاز که به نسبت ارزان تر از بنزین مصرفی میباشد گاهاً به جایگاه واقع در روستای حسین آباد و یا حتی شهر مریوان در 35 کیلومتری سروآباد مراجعه می کردند.

 

در همین راستا شهرداری سروآباد و در خصوص این تعطیلی های مکرر و بازگشایی های مجدد اطلاعیه ای صادر نمود که در اطلاعیه سید عرفان حسینی شهردار سروآباد آمده است:

 

 مردم فهیم و نجیب شهر سروآباد با عرض سلام و ادب به محضر یکایک عزیزان و تبریک ماه مبارک و اعیاد شعبانیه و نیز گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر به همه ملت بزرگوار ایران عزیز اسلامی .

 

از آنجائیکه از حدود نیمه دوم سال 1394 تا پایان اردیبهشت سال 1395حداقل 4 بار جایگاه CNG  شهرداری سروآباد به دلیل عدم پرداخت هزینه گاز از سوی شرکت بهره بردار منجر به تعطیلی و نگرانی به حق شهروندان و نیز مراجعین محترم گردیده است ، توضیحاتی را به جهت روشن کردن موضوع و آگاهی خوانندگان محترم ارائه می نمایم .

 

در سال 91 که بنده به عنوان شهردار سروآباد توفیق و افتخار خدمتگذاری به این مردم فهیم نصیبم گردید پس از مدت کوتاهی و بررسی وضعیت CNG  مشخص گردید که جایگاه مبلغ 580 میلیون ریال بابت گازبهاء و ...  بدهکار می باشد.

 

بخشی از بدهی فوق شامل انحراف گاز و و عدم همخوانی کنتور اصلی و دسپنسرها بود که با مکاتبات و مراجعات مکرر متاسفانه نتیجه ای حاصل نگردید، بنابراین بهترین گزینه برای برون رفت از ضرر دهی بیشتر واگذاری آن به شرکت بود که پس از فراخوان عمومی به دلیل فروش کم جایگاه چندین شرکت تا مرحله انعقاد قرارداد با شرایط متفاوت پیگیری و در آستانه انعقاد قرارداد منصرف می شدند تا بالاخره بر اساس قرارداد شماره 2015 مورخ 01/06/92 و در راستای  مصوبه شورای اسلامی محترم شهر سروآباد ، به شرکت آتی سوز صنعت از تاریخ 01/06/92 به مدت 3 سال واگذار گردید .

 

شرکت فوق از تاریخ عقد قرارداد تا حدود اوایل نیمه دوم سال 94 رضایت نسبی این شهرداری و مراجعین محترم را فراهم کرده بود ، متاسفانه از تاریخ صدرالاشاره چندین مورد پول گازبهاء که به نوعی امانت بیت المال و مردم بود به حساب شرکت فوق الذکر واریز می گردید و از پرداخت به موقع آن تمرد کرده و جایگاه به تعطیلی کشیده می شد.

 

هرچند فرماندار محترم ، بنده ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاران شهرداری در هر مرحله به صورت جدی پیگیر موضوع بودیم اما متاسفانه تا رفع مشکل چندین روز یا هفته جایگاه تعطیل و موجب رنجش مراجعین محترم را فراهم می کرد.

 

در ضمن بر این باور بوده و هستیم که کوتاهی و سهل انگاری شرکت فوق الذکر از مجموعه شهرداری سلب مسئولیت نکرده و به همین دلیل بنده ضمن عذرخواهی از کلیه مراجعین محترم به استحضار می رسانم که با تدابیری که اندیشیده شده است انشاالله از تکرار تعطیلی جایگاه به دلیل عدم پرداخت بدهی گاز جلوگیری خواهد شد .