پای لنگ دولت در اجرای یک پروژه راهگشا

به نقل از مرصاد، مسکن مهر یکی از پروژه هایی است که امروز با بی توجهی هایی از سوی دولت روبرو شده است. این نوع مواجهه دولت با مسکن موضوعی است که تنها مردم چوب آن را خواهند خورد.

 

آنچه که از شواهد به دست می آید دولتی ها علاقه ای ندارند که این پروژه منتسب به دولت گذشته را به سرانجام برسانند تا جایی که از آن به عنوان یک پروژه مزخرف یاد می کردند.

 

آخونده وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در این خصوص گفته بود: «مسکن مهر طرح مزخرفی است».

 

 

این در حالی است که همین شیوه برخورد دولت با مسکن مهر باعث شده است که بسیاری از مردم نسبت به اجرای آن انتقاداتی داشته باشند.

 

طرح های مسکن مهر در کرمانشاه

 

مسکن مهر در استان کرمانشاه مدتی است که حال روز خوشی ندارد به صورتی که اگر به درد دل متقاضیان آن گوش بدهیم قطعا انتقادات فراوانی را به آن مطرح می کنند.

 

عدم رسیدگی به مسکن مهر پس از اجرای آن، تحویل ندادن واحد ها به متقاضیان و ده ها مشکل دیگر مسائلی است که متقاضیان مسکن مهر در استان کرمانشاه با آن دست به گریبان هستند.

 

برای آشنایی بیش تر با وضعیت پروژه های مسکن مهر در استان کرمانشاه بر روی این لینک کلیک کنید.

 

معاون وزیر: منتقدان دولت در مسکن مهر دروغگو هستند!

 

در حالی که انتقادات فراوانی به دولت و به خصوص وزارت راه در قضیه پروژه های مسکن مهر مطرح شد، دولتی ها با تداوم رویکرد پرخاشگرانه این بار منتقدان را دروغگو نامیدند.

 

در نامه نریمان خطاب به مهرآبادی آمده است؛ ضمن سپاس از بازدید ارزشمندتان به استحضار می‌رساند موضوع آنگونه نبود که مخالفین دولت اعلام کردند، توطئه‌ای گسترده‌ای بود که به خاطرموفقیت بسیار چشمگیر شرکت عمران شهر جدید پردیس در واگذاری واحدها و شکستن حصر مخالفتها به وجود آمد. به هر صورت ادامه واگذاری‌ها و اقبال مشتریان دلالت بر صداقت و عملکرد مسئولین و دست‌اندرکاران است، ما مصرانه عهد بسته‌ایم که فرمان رهبری معظم را در اتمام پروژه مسکن مهر مخلصانه و مسئولانه لبیک بگوئیم و فرامین ریاست محترم جمهور و وزیر راه محترم راه و شهرسازی را جامه عمل بپوشانیم.  مخالفان نیز بسیج شده‌اند که مرتبا کارشکنی کنند و به حربه دروغ و فریب برای نیل به مقصود متمسک شوند بهر صورت خواهیم دید که خداوند با صادقان و پاکان است.