گازرسانی به 15 روستای رفسنجان در دست انجام است

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بیش از هفت هزار نفر با گازرسانی به دهستان های خنامان و دره دُران شهرستان رفسنجان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

 وی ادامه داد: عملیات گازرسانی به دهستان خنامان شامل روستاهای چاروک، 12 امام، رئیس آباد، حسین آباد، روکرد، گلوسالار، کاخ، علی آباد، ارجاسب و کربلایی رضا از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر در مرحله واگذاری انشعاب و نصب علمک قرار دارد.

 حسینی ادامه داد: 51 کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز با اعتبار 22 میلیارد و 700 میلیون ریال در عملیات گازرسانی به دهستان خنامان انجام شده که با واگذاری انشعاب و نصب علمک تا پایان شهریور سال جاری به بهره برداری می رسد.

 وی گفت: هزار و 100 خانوار در قالب بیش از چهار هزار نفر در خنامان رفسنجان با انتقال گاز به این دهستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

 رئیس ناحیه گاز شهرستان رفسنجان با بیان اینکه عملیات گازرسانی به دهستان دره دُران رفسنجان نیز در سال جاری آغاز شده است تصریح کرد: 43 کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز در این دهستان شامل روستاهای اودرج، داوران، دره جُز، دره رنج و دره دُر در حال انجام است و تاکنون بیش از 20 کیلومتر آن اجرا شده است.

 وی خاطرنشان کرد: هزینه اجرای طرح گازرسانی به دره دوران 28 میلیارد و 900 میلیون ریال است که با اجرای این پروژه بیش از سه هزار نفر از جمعیت این دهستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 حسینی گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به دهستانهای دره دُران و خنامان رفسنجان تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 وی افزود: عملیات گازرسانی به روستاها و شهرهای رفسنجان از سال 82 آغاز شده است.