افتتاح 253 طرح و پروژه در حوزه ارتباطات در استان کهگیلویه و بویراحمد

 واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح پروژه های ارتباطی در استان کهگیلویه و بویر احمد، با اعلام این که خدمت رسانی به روستاها نعمتی از طرف خداوند برای مسوولین است، بیان کرد: برای خدمت رسانی به روستاهای محروم، برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته که امروز علاوه بر ۴۲۶ روستای این استان که دارای اینترنت هستند ۱۱۷ روستای دیگر نیز از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهد شد.

 

وی با ابراز امیداوری نسبت به بهره مندی۱۸هزار روستا در کل کشور از این خدمت ارتباطی تا پایان دولت یازدهم ادامه داد: روستاییان می‌توانند از اینترنت بهره‌های لازم را در زندگی روزمره خود ببرند.

 

واعظی گفت: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که تمام جاذبه در شهرها باشد بلکه با ارایه خدمات ارتباطی به روستاها و از بین رفتن شکاف ارتباطی، روستاییان می‌توانند صنایع خود را به کشور و خارج از کشور معرفی کنند و در کنار آن نیز از اخبار ایران و جهان مطلع شوند.

 

وی در پایان افزود: بحث سلامت یکی از برنامه‌های جدی دولت است و بودجه قابل توجهی به آن تخصیص داده شده است و به وسیله خدمات ارتباطی می‌توانیم با همکاری دیگر وزارتخانه ها این بحث را آن طور که باید در تمام کشور به بهره‌برداری برسانیم.