ورزشکار گلستانی نیازمند اسپانسر مالی است+عکس

رضا عباسی ورزشکاری از روستای چقر بش قارداش از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش 400 شنای روی دست را ظرف 28 دقیقه انجام داده و موردتوجه فدراسیون ورزش‌های همگانی قرارگرفته و به تأیید رییس کمیته ثبت رکورد کشور رسیده است.

nilkooh1139 1

این ورزشکار گالیکشی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه خواستار تلاش رسانه‌ها برای انعکاس خواسته‌اش شد تا مردم و مسئولین با حمایت وی را برای ثبت رکوردش در کشور و پس‌ازآن در کتاب گینس یاری کنند.

او می‌گوید این تعداد شنا را آزمایشی انجام داده و حاضر است برای ثبت رکورد در این زمان 600 شنا برود.

وی همچنین افزود: درصورتی‌که این زمان به یک ساعت افزایش یابد او قادر است بیش از 800 شنا روی دست (سوئدی ) برود.

عباسی 41 ساله علت روی آوردن به این رشته ورزشی را جسته ضعیف بدنی خود در دوران نوجوانی اعلام کرد و گفت: در سن نوجوانی به دلیل جسته ضعیف همیشه بیمار به سرماخوردگی و ... بودم برای تقویت بنیه بدنی بهترین راه را روی آوردن به ورزش دانستم.

وی افزود: برای دست‌یابی به این تعداد شنا 8 سال متمادی شنا، پیاده‌روی، کوه‌پیمایی و بارفیکس روزانه به مدت سه ساعت تمرین داشته‌ام.

عباسی در خصوص ثبت این رکورد گفت: تست‌های پزشکی را زیر نظر کمیته ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گلستان انجام داده‌ام و پس از مکاتبات انجام‌شده قرار است مسئولین فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به گالیکش بیایند.

این ورزشکار گالیکشی هدف نهایی از این کار خود را ثبت رکوردش در گینس و کسب افتخاری برای ایران اسلامی عنوان کرد.

وی هدف خود از این اقدام را تقویت و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه عنوان کرد و گفت: می‌خواهم با این حرکت جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش سوق دهم و در این راه نیاز به حمایت مسئولان دارم.

عباسی با اشاره به اینکه طبق نامه فدراسیون ورزش‌های همگانی دو داور کشوری به گالیکش اعزام خواهند شد برای ثبت رکوردش گفت: حضور کارشناسان برای ثبت رکورد نیازمند پرداخت هزینه‌هایی است و خود توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارم امیدوارم مردم و مسئولان همکاری لازم را با من داشته باشند تا بتوانم رکوردی که سالیان برای آن زحمت‌کشیده‌ام را به ثبت برسانم.

مؤسسات، شرکت‌های دولتی و خصوصی، کارخانه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل عقد قرارداد با این ورزش‌کار رادارند می‌توانند با شماره ۰۹۱۱۸۷۴۸۲۷۰ تماس بگیرند.

 

 

 

nilkooh1139 1

 

 

nilkooh1139 1