جلسه ویژه مجلس درباره حادثه لنگرود

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه ویژه کمیسیون متبوعش با مسئولان مربوطه درباره حادثه آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود، گفت: پس از این حادثه رئیس مجلس به کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی ماموریت داد تا ابعاد مختلف حادثه بررسی و گزارش آن به مجلس ارائه شود.

وی افزود: در همین راستا جلسه ویژه کمیسیون اجتماعی با حضور مسئولان مربوطه برگزار و گزارش حادثه از  مسئولان اخذ شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جلسه 2 ساعته اعضای کمیسیون متبوعش با مسئولان ذیربط، گفت: این حادثه در یکی از مراکز خود معرف اتفاق افتاده است که در این جلسه عوامل انسانی و یا غیرانسانی دخیل در این ماجرا در جلسه کمیسیون مورد بحث و  ارزیابی قرار گرفت.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید آیین‌نامه نحوه نگهداری بیماران در مراکز ترک اعتیاد اصلاح شود، گفت: لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارسال شده که بسیاری از خلأ‌های قانونی در این رابطه را برطرف می‌کند.

جلسه ویژه مجلس درباره حادثه لنگرود

وی با اشاره به ماموریت قالیباف به کمیسیون اجتماعی برای پیگیری حادثه لنگرود، گفت: در همین راستا هیئتی 3 نفره از کمیسیون اجتماعی مجلس به محل حادثه لنگرود اعزام شدند و بازدیدی از محل حادثه داشته و دلایل بروز این اتفاق را بررسی کرده‌اند.

نماینده گرمی در مجلس گفت: گزارش کمیسیون اجتماعی پس از بازگشت هیئت اعزامی کمیسیون اجتماعی به لنگرود و بررسی مستندات اخذ شده از مسئولان مربوطه تکمیل و نتیجه نهایی در قالب یک گزارش برای بررسی در مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

‌به گزارش تسنیم، حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت 5:45 دقیقه (روز جمعه 12 آبان ماه) واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود باعث جان باختن 33 نفر و مصدومیت 17 نفر شد.‌