حضور دو برابری گردشگران نوروزی در شهرستان اشکذر

منطقه یزد، "محمدعلی شاه حسینی" در مراسم روز اشکذر و تجلیل از برترین‎‎های این شهرستان، افزود: در سال جاری با محوریت محبت، انسجام و دوری از منیت‌‌ها و همدلی و با هم بودن که در مجموعه مناطق مختلف شهرستان اشکذر به وجود آمد، شاهد خدمت‎‎رسانی بسیار خوبی به مسافران نورزی و گردشگران بودیم که با استقبال آنها همراه بود.

وی ادامه داد: مناطق مختلف اشکذر از جمله رضوانشهر، شمسی، رستاق و دیگر مناطق دارای پتانسیل‎‎های بسیار زیادی است و اگر اتحاد و هم بستگی در این مناطق بیشتر شود، حرف‏های زیادی برای گفتن در سراسر کشور خواهند داشت.

فرماندار گفت: اجرای برنامه پاتوق برای سومین سال در رستاق که در سال گذشته به عنوان یکی از بهترین برنامه‌‌های مسئولان عنوان شد، توسط جوانان و اهالی خونگرم شمسی و رستاق اجرا شد.

شاه حسینی افزود: همچنین روستای ابراهیم آباد در سال گذشته در بین همه روستاهای کشور به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شد و خوشبختانه روستای شمسی در ادامه راه ابراهیم آباد به عنوان دوستدار کتاب معرفی شد که جای بسی خوشحالی است.

وی ادامه داد: در منطقه رضوانشهر از جمله در مسجد ریگ و سرای محبت نیز فعالیت‎‎های خوبی انجام شده و در مناطق فیروزآباد و دیگر قسمت‌‌های شهرستان اشکذر با اتحاد و همدلی فعالیت‌‌های زبانزد و قابل تقدیر زیادی صورت گرفته است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اشکذر گفت: قطعاً با نگاه محبت و همدلی که در شهرستان وجود دارد و در سالی که نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده در تبعیت از مقام معظم رهبری و در کمک به دولت تدبیر و امید فعالیت های زیادی را خواهیم داشت.

شاه حسینی افزود: قطعاً با اتحاد و همدلی که وجود دارد و با کمک یکدیگر شاهد رونق اقتصادی بیشتر در این منطقه خواهیم بود و نیروهای توانمند و نخبه‌‌ای در شهرستان اشکذر وجود دارند که باعث افتخار کشور و استان هستند و باید از توانمندی آنها استفاده بیشتری صورت گیرد.