نمایش خیابانی در ۵۰ نقطه از سطح شهر یزد اجرا می‌شود

محمدرضا دشتی  اظهار داشت: نمایش‌های خیابانی به منظور ایجاد فضایی مفرح در سطح شهر یزد با همکاری هنرمندان یزدی در ۵۰ نقطه از سطح شهر یزد اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: به این منظور سه نمایش توسط گروه هنرمندان تئاتر یزد تدارک دیده شده که هر روز این نمایش‌ها در یکی از محله های یزد اجرا می شود.

دشتی خاطرنشان کرد: «مرغ همسایه غازه»، «نگین کویر» و «جاده ابریشم» نمایش‌هایی است که در ایام تعطیلات نوروز در مناطق مختلف و محله‌‌ها و میادین سطح شهر یزد اجرا می شود.

وی همچنین از اجرای برنامه های متنوع دیگری در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار داشت: در این ایام ۱۴ جشن ویژه نوروزی در ۱۴ شب تعطیلات برگزار می شود.

دشتی ادامه داد: مجموعه این جشن‌ها، جشنواره لبخند کویر نام دارد که در این ایام در نقاط مختلف شهر اجرا می شود.

وی یادآور شد: جشنواره دیگری نیز با عنوان نوروز یزد به مدت ۱۴ شب از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در پارک هفت تیر برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: در این دو جشنواره بیش از ۴۰ هنرمند یزد همکاری خواهند داشت و تقریبا همه هنرمندان یزدی در این برنامه های مشارکت دارند ضمن اینکه کمدین‌ها و مجریان محبوب یزد، نیز در این جشن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند که مورد استقبال خوب مردم و مسافران قرار گرفته است.

وی از برگزاری ده‌ها مورد جشن، مسابقه، ایستگاه و ... در سطح شهر یزد و پارک‌ها خبر داد و عنوان کرد: تلاش شده در سطح پارک‌ها برنامه‌های سرگرم کننده برای مسافران نوروزی و مردم شهر یزد تدارک دیده شود تا سفری به یاد ماندنی از یزد در ذهن آنها باقی بماند.