با استفاده از توان داخلی توانسته ایم به موفقیت های بزرگی برسیم

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در بازدید از یکی از کارخانه‌های مجری اقتصاد مقاومتی در یزد با اشاره به حضور کارشناسان توانمند داخلی و استفاده از ظرفیت آنها در واحدهای تولیدی اظهار داشت: با استفاده از توان داخلی توانسته ایم به موفقیت های بزرگی برسیم و این باید در کشور الگو شود.

 

وی عنوان کرد: وجود واحدهای تولیدی در نقاط مختلف کشور که با استفاده از توان داخلی به بهترین شکل اداره می شود نشان داد که می‌توان با استفاده از امکانات داخلی بهترین نتیجه را گرفت.

 

وزیر کشور ادامه داد: به وجود چنین واحدهایی با نیروهای توانمند افتخار می‌کنیم و با توجه به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و با توجه به روحیه‌ای که در داخل کشور وجود دارد، حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت.

 

وی عنوان کرد: دغدغه همه ما باید اجرای سخنان رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد و با حرکت در این مسیر می‌توانیم پیشرفت کشور و شکوفایی اقتصادی را رقم بزنیم.

 

همچنین عبدالرضا رحمانی فضلی، صبح امروز پس از بازدید از یکی از کارخانه‌های مجری اقتصاد مقاومتی به مسجد حظیره رفت.

 

این کارخانه به طور کامل با استفاده از توان داخلی اداره می شود و ظرفیت تولید سالانه ۴ هزار تابلوی برق را دارد و تولیدات خود را به کشورهای عراق، کنیا، قطر و سوریه صادر می کند.

 

وی با اهدای گل به مقام شامخ شهید آیت‌الله صدوقی همچنین فرزند بزرگوار ایشان، حجت‌الاسلام محمدعلی صدوقی امام جمعه فقید یزد ادای احترام کرد.

 

رحمانی‌فضلی پس از این برنامه در تالار اندیشه یزد حضور می‌یابد و در جلسه‌ای که توسط استانداری برنامه‌ریزی شده، شرکت خواهد کرد.