به گزارش افکارنیوز به نقل از فيلم نيوز، نیکی کریمی گفت: "فیلمنامه این فیلم که یک کار اجتماعی است توسط علیرضا فرید به نگارش در آمده و حدود یک ماه است برای گرفتن پروانه ساخت آن از اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد اقدام کردهایم."

وی افزود: " در نظر دارم بعد از گرفتن مجوز به زودی " بلور " را کلید بزنم. درباره جزئیات کار و موضوع داستان هم ترجیح می‌دهم بعد از دریافت پروانه ساخت صحبت کنم. "

کریمی همچنین درباره استقبال از " سوت پایان " در شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: " خوشبختانه فیلم با استقبال خیلی خوبی روبرو شده‌است. به هر حال تعدادی از مخاطبان سینما در زمان اکران ممکن است وقت نکنند به دیدن فیلم مورد نظرشان بروند به همین دلیل از نسخه خانگی فیلم استقبال می‌کنند. "


وی ادامه داد: " من در جریان واکنش مخاطبان نسخه خانگی " سوت پایان " نیز بوده‌ام. آنها با فیلم ارتباط خوبی برقرار کردند. فیلم در پخش اول توسط شرکت ریزموج با تیراژ ۲۵۰۰ نسخه وارد بازار شد و فکر می‌کنم به پخش دوم نیز برسد. "

داستان "سوت پایان" درباره سامان و سحر زوج مستندسازی است که زندگی آرامی را در شهر تهران میگذارند. اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنهای خراب میشود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر میسپارد. سحر، دختری که در آن صحنه بازی کرده را به همراه دستیارش بعد از جستجوی فراوان پیدا میکند اما با نزدیک شدن به دختر متوجه مشکل بزرگی در زندگی او میشود. در این فیلم نیکی کریمی، شهاب حسینی، هستی مهدویفر، آتیلا پسیانی و... بازی میکنند. این فیلم در جشنوارههای خارجی جوایزی را از آن خود کرده است.