به گزارش افکارنیوزبه نقل از دانشجو، یک دانشجوی دختر دانشگاه امیرکبیر ظهر جمعه بنا بر حادثه ای از پله های خوابگاه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به زمین پرتاب شد.


وی دانشجوی کارشناسی ارشد و ساکن خوابگاه شهید بسطامی دانشگاه مذکور است.


این دانشجو به گفته برخی دانشجویان سابقه سر درد و سرگیجه داشته است.


به گفته پزشکان وی ۵ روز پیش نیز با علایم اولیه تهوع و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کرده بوده و هم اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته و تحت مراقبت های ویژه است.


گفتنی است پدر و مادر دانشجوی دختر حادثه دیده نیز در بیمارستان حضور دارند.

توضیحات دانشگاه امیرکبیر درباره حادثه خوابگاه این دانشگاه

زهرا بختیاری درباره حادثه سقوط یک دانشجوی دختر در خوابگاه دانشگاه امیر کبیر که روز گذشته روی داد، گفت: دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر از خوابگاه این دانشگاه سقوط کرده و پس از حادثه اطرافیان، مسئولان دانشگاه را مطلع کردند.


وی در خصوص حال عمومی این دانشجو گفت: تمام اقدامات پزشکی انجام شده اما این دانشجو هنوز هوشیاری کامل خود را به دست نیاورده است.


بختیاری ادامه داد: دیروز جراحی موفقیت آمیزی بر روی دانشجوی دختر دانشگاه امیر کبیر انجام شده و به محض اینکه هوشیاری کامل خود را به دست بیاورد کلیت ماجرا را پیگیری خواهیم کرد.


مدیر روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه نرده‌های این خوابگاه دانشجویی از حفاظت و امنیت بالایی برخوردار بوده، تصریح کرد: ما همواره دغدغه امنیت دانشجویان را داریم.


وی در پایان تاکید کرد: پس از هوشیاری کامل وی، جمعآوری اطلاعات از وی در خصوص دلایل وقوع این اتفاق را شروع و نتایج آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد