کم‌کاری شرکت‌ گاز در پروژه‌های مسکن مهر پردیس

 سیامک جوانبخت در خصوص جدیدترین وضعیت زیرساخت‌ پروژه‌های مسکن مهر پردیس اظهار کرد:‌ شرکت‌های خدمات رسان آن گونه  که باید همراه شرکت عمران باشند نیستند و نیاز است حضور پر رنگ تری از خود در اتمام  پروژه های مسکن مهر از خود به نمایش بگذارند.

وی با بیان این‌که متاسفانه اینگونه نیست و شرکت‌های خدمات‌رسان با شرکت عمران همراه نیستند،‌ افزود:‌ اداره مهندسی طرح های اجرایی گاز استان نسبت به این مسئله مهم  کم توجهی هستند.

وی ادامه داد:‌ پس از حضور اسلامی در راس وزارت راه وشهرسازی سازی و تغییر مدیریت در شرکت عمران پردیس با وجود فعال‌تر شدن پروژه ها،  پیگیرهای صورت گرفته از اداره گاز استان به حضور کم رنگ و ضعیف پیمانکار گاز در کارگاه های مسکن مهر منتج شده و متاسفانه هیچ نشانی از همت و همراهی و جدیت در انجام و اتمام عملیات به چشم نمی‌خورد.

مدیر امور زیرساخت شرکت عمران پردیس تاکید کرد: اداره گاز باید نسبت به اتمام سریع باقیمانده شبکه‌های گازرسانی در فازهای 5، 9 جدید، 8 و11 و همچنین نصب علمک‌های گاز بلوکها اقدام کند. اما متاسفانه بعضا باعث اخلال در روند محوطه سازی و آسفالت معابر هم شده اند که قاعدتا باید حضور فعال تر و  منطبق با نیازهای مسکن مهر را در دستور کار خود قرار دهند.

جوانبخت یادآور شد:‌ شرکت عمران پردیس اواخر سال گذشته برنامه زمانبندی و همچنین نیازهای خود جهت نصب انشعابات را به تمام ادارات ارسال کرده و ضروری است سریعا ادارات مربوطه نیز راسا بدون پیگیری وارد این پروژه عظیم ملی و مردمی شوند.

وی با بیان این‌که بی شک تمام ادارات وعناصر دولتی خدمتگذار مردم هستند و هیچ منتی بر آنها ندارند، اظهار کرد:‌تمام مردم باید از خدمات دولت یکسان استفاده نکنند و همه دستگاه‌ها موظف به عمل کردن به وظایف خود در طرح مسکن مهر است.