توزیع روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون لیتر فراورده از طریق جایگاه‌های سوخت

 بهمن‌ حسین‌زاده امروز در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته با اشاره به نقش برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و به روز شدن استاندارد جایگاه‌های سوخت گفت: روزانه رقمی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون لیتر فراورده از طریق جایگاه‌های سوخت در سطح کشور توزیع می‌شود که گردش مالی و میزان اشتغالزایی آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

اخبار اقتصادی-او ادامه داد: در کنار این موضوع یکی از مشکلات جایگاه‌داران تبخیر بالا و کیفیت پایین سوخت است که قطعا استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز که معمولا در نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود، با تکیه بر توان داخلی می‌تواند در برطرف کردن این مشکلات موثر باشد.

وی زنجیره‌ای شدن جایگاه‌های سوخت را برای کاهش هزینه‌هایی همچون زمین و هزینه های جانبی بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مانند جایگاه‌های سوخت، تکنولوژی برتر در خدمت این صنف و در نهایت مصرف کننده قرار گیرد.

سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته از ۳۱ شهریور تا سوم مهر در نمایشگاه بین المللی تهران برای ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه در حال برگزاری است.