قیمت خودرو‌های پرفروش در ۱۵ مهر ۹۸
 بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۱۵ مهر ۹۸)قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش میانگین ۲ میلیون همراه است و فقط یک خودرو با کاهش میانگین ۲ میلیون و  ۵۰۰ هزار تومانی خرید و فروش شد.

اخبار اقتصادی-طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سمند ال ایکس با افزایش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار به قیمت ۷۶ میلیون ۵۰۰ هزار تومان معامله شد، همچنین رانا ال ایکس با افزایش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مبلغ ۷۸ میلیون تومان به فروش رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) و پژو صندوقدار با افزایش  متوسط یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی  با قیمت ۹۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شدند.

پژو پارس ۹۱ میلیون تومان و رنو تندر ۹۰ حدود ۱۱۹ میلیون تومان بدون تغییر در نرخ فروخته شدند .

پژو جی ال ایکس ۷۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۷۶ میلیون تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر افزایش ۳۰۰ هزار تومانی است، همچنین سایپا ۱۱۱ با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۴۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

سراتو ۲۷۹ میلیون تومان معامله شد که این عدد بیانگر کاهش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی است.

سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲ و ساینا با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به نرخ ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۴۴ میلیونو ۵۰۰ هزار تومان، ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

دنا پلاس توربو و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۲ میلیون تومان به ترتیب به قیمت ۱۶۵ میلیون تومان و ۱۵۹ میلیون تومان معامله شدند، همچنین دنا با افزایش یک میلیون تومانی با مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.

شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۱۵ مهر ۹۸ + جدول