رامین رضاییان دوباره به پرسپولیس بر می گردد؟

رامین رضاییان جزو بازیکنانی است که محبوب هواداران پرسپولیس می باشد. در روزهای اخیر بارها و بارها هواداران پرسپولیس با عکس رامین رضاییان و حمایت از او در فضای مجازی به دنبال بازگشت رضاییان به پرسپولیس هستند.

به گزارش افکارنیوز، رامین رضاییان بازیکن ملی پوش کشورمان در نقل و انتقالات تابستانی امسال بود که از تیم الشحانیه راهی الدحیل قطر قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان شد اما نتوانسته نظر کادر فنی این تیم قطری را بر آورده سازد.

احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس

در همین حال سالم المری یکی از مدیران باشگاه الدحیل در گفت‌وگو با شبکه الکاس گفت:  ۲ بازیکن از تیم ما در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی جدا خواهند شد که یکی از آن ها رامین رضاییان است.

رامین رضاییان دوباره به پرسپولیس بر می گردد

با اعلام رسمی این مدیر تیم الدحیل قطعا خبری خوشحال کننده برای هواداران پرسپولیس بود. بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس آن چیزی است که هواداران پرسپولیس می خواهند.

رامین رضاییان فوتبال خود را سال ۱۳۸۱ در باشگاه شهرداری ساری شروع کرد و در سال ۱۳۸۷ به تیم جوانان شن‎سای تهران پیوست. او پس از یک سال اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به امضا رساند و ۴ فصل برای تیم صبای قم بازی کرد. او در ۹۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۷ گل نیز به ثمر رساند.

رامین رضاییان در سال ۱۳۹۲ طی قراردادی دوساله به تیم راه‌آهن رفت و ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال راه‌آهن انجام داده و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رساند. او در فصل آخر حضور خود در تیم راه‌آهن چند بازی خوب از خود به نمایش گذاشت و توانست نظر کارلوس کیروش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شد. وی در همان فصل چهاردهم به‌عنوان گل زن‌ترین مدافع لیگ برتر شناخته شد.

عملکرد ملی رامین رضاییان

رامین رضاییان در ۹ دی ۱۳۹۳ توسط کارلوس کی‎روش به ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا دعوت شد. او اولین بازی ملی خود را در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۹۳ در برابر عراق انجام داد. وی اولین گل ملی خود را در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۴ در پیروزی برابر گوآم به ثمر رساند و این بازی با برتری ۶ بر ۰ ایران به پایان رسید.

رضاییان همچنین در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشت و در چند بازی به میدان رفت.

 رامین رضاییان بعد از چند وقت به تیم پرسپولیس بازگشت و مدتی نیز نیمکت نشین برانکو بود تا اینکه در یک بازی که بخت مهدی طارمی مقابل حسن هوری بسته شده بود و هر چقدر موقعیت داشت را در مقابل هوری ناتمام گذاشت رامین رضاییان به بازی آمده و یک سانتر برای مهدی طارمی ارسال کرد و مهدی طارمی نیز با ضربه سر آن را تبدیل به گل کرد که این صحنه اشکهای رامین را در مقابل هواداران به دنبال داشت.

رامین رضاییان که با برانکو به مشکل خورده بود و در تمرین پرسپولیس با علی علیپور درگیر شده بود از پرسپولیس جدا شد اما حالا در پرسپولیس دیگر خبری از علیپور و برانکو نیست.

اگر چه به نظر می رسد حرف آخر برای بازگشت دوباره رامین رضاییان به پرسپولیس را یحیی گل محمدی می زند.