خلاصه بازی استقلال 2 ذوب آهن 0 در هفته دوم لیگ برتر+فیلم

دیدار رفت دو تیم استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر با پیروزی 2 گله آبی‌پوشان به پایان رسید.

 در نیمه اول این دیدار، استقلال موفق شد با گل کوین یامگا، بازیکن فرانسوی تازه به خدمت‌گرفته خود، از ذوب آهن پیش افتاده و با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم، دو تیم تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل بیشتر کردند و موقعیت‌های متعددی نیز به دست آوردند. در حالی که تصور می‌شد استقلال با همان نتیجه نیمه اول پیروز بازی باشد، یامگا در دقیقه 95 خود و تیمش را دو گله کرد تا شیرینی این برد برای آبی‌ها بیشتر شود.

خلاصه بازی استقلال 2 ذوب آهن 0 در هفته دوم لیگ برتر

استقلال با این برد، 6 امتیازی شد تا لیگ بیست و یکم را به خوبی شروع کرده باشد.

دوشنبه 3 آبان

ذوب آهن - استقلال ساعت 18

تیم داوری: حسن اکرمی – جلیل شعرانی – حسین مرادی – علی بای

ترکیب ذوب‌آهن:

حبیب فر عباسی، امیر حسین صدقی، حامد نور محمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، عارف رستمی، امیر شبانی، محمد خدابنده لو

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیر حسین حسین‌زاده

شرح گل

ذوب‌آهن صفر - استقلال یک (کوین یامگا دقیقه 28): در محوطه جریمه ذوب آهن، یامگا با یک چرخش دیدنی با یک شوت زمینی از بین مدافعان موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

ذوب‌آهن صفر - استقلال 2 (کوین یامگا دقیقه 95): روی پاسی در عمق، توپ در دهانه محوطه جریمه به یامگا رسید و او درحالی که مدافع ذوب آهن را در کنار خود می‌دید، با ضربه‌ای دقیق در آخرین لحظات بازی، کار را برای ذوب آهن تمام کرد.

 

حجم ویدیو: 55.10M | مدت زمان ویدیو: 00:08:44