اخبار استقلال| ساپینتو سر یک بازیکن استقلال به سیم آخر زد

تیم استقلال در بازی این هفته مقابل سپاهان نیز از حضور عارف غلامی مدافع ثابت خود محروم است و این موضوع اعتراض ساپینتو سرمربی تیم را در پی داشته است. سرمربی استقلال خواستار ارائه گزارش در مورد اوضاع این بازیکن شده است زیرا وی معتقد است که غلامی با توجه به میزان مصدومیتش باید تا به حال به شرایط بازی می‌رسید و تیمش را همراهی می‌کرد.

این بازیکن که هفته گذشته شرایط خوبی داشت و با حضور در تمرینات آماده بازی در ترکیب استقلال می شد به یکباره در تمرینات شرکت نکرد و عنوان شد که مصدومیتش تشدید شده است. از طرفی ساپینتو اصرار فراوانی دارد تا غلامی هر چه سریعتر به ترکیب تیم بازگردد زیرا آمار خط دفاعی استقلال به طور مشخصی از شرایط خوب تیم در کار دفاعی زمان حضور غلامی در ترکیب استقلال نشان دارد و از زمانی که این مدافع مصدوم شده و در ترکیب نیست وضعیت خط دفاعی استقلال به طرز محسوسی تغییر کرده و تعداد گل‌های دریافتی تیم افزایش یافته است.

ساپینتو سر یک بازیکن استقلال به سیم آخر زد

ساپینتو در مورد حضور این بازیکن اخطار داده زیرا عدم حضور این بازیکن در تمرینات او را عصبانی کرده و از طرفی پاسخ درستی نیز در این مورد دریافت نمی‌کند. آن چیزی که مشخص است عارف غلامی بازی با سپاهان را از دست داده و باید دید ساپینتو می‌تواند برای دیدارهای بعدی این بازیکن تیمش را در اختیار دارد یا خیر!