حمایت چهره محبوب هواداران استقلال از ساپینتو : الان زمان تغییر نیست

مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال می گوید الان زمان خوبی برای تغییر مربی در استقلال نیست.

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد نه چندان خوب و شکست این تیم برابر تراکتور و در پی آن انتقاداتی که از ریکاردو ساپینتو می‌شود، گفت:

وقفه طولانی مدت در برگزاری بازی‌های‌ لیگ معمولا بالانس تیم‌ها را به هم می‌زند و آنها را از آمادگی دور می‌کند ولی برای تیم های پایین جدولی خوب است. استقلال نیز به همین دلیل بعد از جام جهانی و پیگیری مسابقات عملکرد خوبی نداشت. جدا از این موضوع، اتفاقات فوتبال و اینکه داور به اشتباه یک گل را سالم را مردود اعلام کند می‌تواند تاثیر گذار باشد. به هر حال انتقاد از تیم بازنده و سرمربی آن در فوتبال طبیعی است.

او در مورد حواشی مطرح شده پیرامون استقلال و شایعه برکناری ریکاردو ساپینتو پرتغالی ادامه داد:اختلاف استقلال با صدر جدول فقط پنج امتیاز است، پرداختن به حواشی فقط باعث تفرقه در تیم می‌شود، کاملا با برکناری ساپینتو مخالفم. این مربی عملکرد بدی نداشته و باید قبول کرد به خاطر قهرمانی فصل گذشته استقلال، مقداری فشار روی سرمربی طبیعی است و نباید به راحتی از کنار چنین موضوعی گذشت. چه اینکه استقلال تا قبل از جام جهانی روند قابل قبولی داشت و مطمئنا با از سرگیری مسابقات و برگشتن بازیکنان مصدوم مجددا تیم روی دور خواهد افتاد.

حمایت چهره محبوب هواداران استقلال از ساپینتو  الان زمان تغییر نیست

پاشازاده در مورد اتهام کم‌کاری به بعضی از بازیکنان استقلال گفت: شایعه کم کاری بازیکنان را رد می‌کنم. بحث کم کاری را یک عده دارند مطرح می کنند و اصلا نباید به آن دامن زد چون شایسته بچه های استقلال نیست. این بچه‌ها دارند برای تیم زحمت می‌کشند و هیچ کس حاضر نیست حتی یک ثانیه از انجام چنین کارهایی را بپذیرد و حتی طرح چنین موضوعاتی هم صورت خوشی ندارد.

 

پاشازاده درباره قهرمانی پرسپولیس رقیب دیرینه استقلال در نیم فصل اول افزود: فارغ از بحث اهمیت داشتن یا نداشتن‌ قهرمانی نیم فصل، چگونگی ادامه کار در نیم فصل دوم و نقش هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بسیار مهم است، امیدوارم حواس‌شان به تیم باشد و تصمیمات درستی بگیرند.