جنگ ترکیبی و شناختی غرب علیه ایران محکوم به شکست است

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) دوم بهمن ماه در یک رشته توئیت با اشاره به درگیری‌ها و اعتراضات در اروپا و سرزمین‌های اشغالی نوشت: تظاهرات، اعتراض، درگیری و خشونت در پاریس، لندن و تل‌آویو! اما رسانه‌های آنها از اعتراضات در ایران سخن می‌گویند که برغم همه تلاش‌های غرب برای ایجاد، تشدید و دوام آن، بیشتر از یک ماه پیش به خاموشی رفته است.

وی افزود: جنگ جاری ترکیبی و شناختی غرب علیه ایران، استمرار جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی و روانی آنها علیه ایران است و همچون گذشته محکوم به شکست است.

 سرزمین‌های اشغالی برای هفته سوم نیز شاهد برگزاری اعتراضات و خشم معترضان از اقدامات افراط گرایان است. در همین خصوص شهرک‌نشینان سرزمین‌های اشغالی برای هفته سوم همراه معارضان کابینه «بنیامین نتانیاهو» به خیابان‌ها آمده و با نشان دادن خشم و نگرانی وسیع‌شان از اقدامات افراط‌گرایان، اذعان کردند ما می‌بینیم که آنچه در طول سال‌ها ساخته‌ایم با دستان خودمان ویران می‌کنیم.

جنگ ترکیبی و شناختی غرب علیه ایران محکوم به شکست است

شهرهای لندن و پاریس نیز در ماه‌های اخیر شاهد برگزاری اعتصابات و اعتراضات بود که با برخورد خشن پلیس مواجه شد. روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه نیز فرانسه شاهد برگزاری اعتصابات سراسری در اعتراض به اصلاحات بازنشستگی بحث برانگیز دولت «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه بود.